طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی ویژه اجلاس سران جنبش غیر متعهدها

معاون سازمان رفاه شهرداری تهران گفت:طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری تهران ویژه اجلاس سران جنبش غیر متعهدها به استانداری ابلاغ شده ودر همین راستا تعداد گشت ها نیز افزایش یافته است.

رضا جایگیری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طی هماهنگی های  بعمل آمده با دستگاههای مسئول در بحث آماده سازی شهر تهران برای اجلاس سران کشورهای غیر متعهد از جمله استانداری تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و پلیس اجرائیات،  شهرداری اقدام  به تدوین طرح شناسایی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهر تهران ویژه برگزاری اجلاس کردیم.
وی تصریح کرد: این موضوع در جلسات متعددی که با حوزه های مختلف درون شهرداری از جمله معاونت خدمات شهری طرح ساماندهی آسیب دیدگان نیز برگزار شده، مطرح و هماهنگ گردیده است.  
وی گفت :برگزاری اجلاس فرصتی را ایجاد کرد تا با هماهنگی وهمکاری سازمان های مختلف بتوانیم ظرفیت مراکز نگهداری را نیز افزایش دهیم.  
وی با تاکید به فعالیت های ستاد اجرایی ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی ویژه برگزاری اجلاس گفت: در این زمینه ستاد باپهنه بندی مناطق و تعیین تیم هایی جهت اجرای اقدامات تعریف شده بمنظور ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در مسیرتردد و همچنین مسیر استقرار مدعوین اجلاس، برنامه اجرایی آن را مشخص کرده ایم که از تاریخ 91.5.20 عملیات اجرایی  آن آغازشده است.  
 وی همچنین به 2برابر شدن تعدادگشت ها و افزایش 40 درصدی میزان ظرفیت |پذیرش مراکز نگهداری اشاره کرد وخاطرنشان کرد: مدت ساماندهی و نگهداشت آسیب دیدگان در سامانسراها با مجوز قضائی صادر شده، در مدت برگزاری اجلاس افزایش یافته است که به همین منظور در تلاش هستیم با اقدامات انجام شده در جهت افزایش ظرفیت پذیرش سامانسراها بروز مشکلات احتمالی در این خصوص رانیزرفع کنیم./ز
 

برچسب ها: ساماندهی ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار