زنجان/

بیش از یک میلیارد ریال،آمار اولیه زکات فطره عام مردم استان زنجان

آمار اولیه زکات فطره عام مردم استان زنجان از مرز یک میلیارد ریال گذشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال به مناسبت عید سعید فطر کمیته امداد استان زنجان اقدام به برپایی 900 پایگاه در سطح استان کرده بود.

ولی‌زاده اشاره به اینکه هنوز آمار نهایی زکات فطره اعلام نشده است،افزود: تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون ریال فطریه عام در سطح استان زنجان جمع‌آوری شده است.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری 12 میلیون و 434 هزار ریال فطریه سادات در استان زنجان، تصریح کرد: مبلغ اولیه کفارات عمد و غیرعمد مردم استان زنجان نیز 81 میلیون و 29 هزار و 814 ریال است.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون ریال فطریه عام، فطریه سادات و کفارات عمد و غیرعمد در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

ولی‌زاده در ادامه تأکید کرد: آماری که در بحث فطریه عام، سادات و کفارات عمد و غیرعمد اعلام شده است، شامل آمار مساجد نمی‌شود و این آمار مربوط به پایگاه‌های دایر شده در مصلا‌های برگزاری نمازجمعه میادین و معابر استان زنجان است.

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان شمال‌غرب خاطر نشان کرد: تاکنون یک میلیارد و 310 میلیون ریال کمک مردمی در این زمینه جمع‌آوری شده است./س

برچسب ها: زکات ، فطره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.