سروری در واكنش به ادعاي حجاريان:

اصلاح‌طلبان خواستار اصلاح در اصول خدشه‌ناپذير انقلاب و امام هستند

قائم مقام جمعيت رهپويان گفت: اصلاح‌طلبان خواستار اصلاح در اصولي خدشه‌ناپذير نظير راه انقلاب و امام كه نشئت گرفته از تعاليم ديني و ائمه ما است، هستند و هم‌كاسه شدن با دشمنان اسلام و انقلاب مغاير با سر‌فصل‌هاي منشور اصولگرايي است.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واكنش به ادعادي حجاريان مبني بر اينكه اصولگراها هم اصلاح‌طلبند، اظهار داشت: نظر حجاريان يك مغالطه سياسي است.

قائم مقام جمعيت رهپويان تصريح كرد: ‌اصولگرايان به دنبال اصلاح امور هستند و اشكالاتي را در سيستم اجرايي، تقنيني، قضايي بررسي مي‌كنند و به دنبال رفع اشكالات هستند؛ اگر اين مباحث اصلاح‌طلبي تلقي مي‌شود صحيح است كه اصولگرايان، اصلاح طلب‌اند لذا اصولگراها به دنبال حل مشكلات و تبديل نقاط ضعف به قوت هستند.

وي در توصيف تفاوت ماهوي اصلاح‌طلبان با اصولگرايان خاطرنشان كرد: آنچه كه بين ما و اصلاح‌طلبان ديوار كشيده است، تفاوت در اصول مبنايي است كه اين گروه مشكل مبنايي دارند و از اصول انقلاب فاصله گرفته‌اند و مي‌خواهند آن را اصلاح كنند.

سروري با بيان اينكه اصول انقلاب خدشه‌ناپذير است، متذكر شد: اصلاح‌طلبان خواستار اصلاح در اصولي خدشه‌ناپذير نظير راه انقلاب و امام كه نشئت گرفته از تعاليم ديني و ائمه ما است، هستند و هم‌كاسه شدن با دشمنان اسلام و انقلاب مغاير با سر‌فصل‌هاي منشور اصولگرايي است.

وي افزود: اصولگرايان نمي‌توانند بپذيرند كه خود را مسلمان و مومن و حزب‌الهي و متدين به انقلاب اسلامي بدانند اما در كنار آمريكا و سلطنت‌طلب‌ها و منافقين در يك مسير حركت كنند.

قائم مقام جمعيت رهپويان با اشاره به فتنه 88 و نقش اصلاح‌طلبان در ايجاد آن يادآور شد: در فتنه 88 شاهد ايجاد يك شركت سهامي گسترده از سوي واگراها و براندازها بوديم كه با توجه به آن تجربه ديگر نمي‌توان گفت اين طيف به دنبال‌اصلاح‌طلبي و رفع نواقص نظام هستند.

وي با تاكيد بر اينكه اصولگراها بر سر مباني و اصول خدشه‌ناپذير نظام و انقلاب معامله نمي‌كنند، اظهار داشت: معتقديم كه اصلاح‌طلبان به طور جدي به دنبال اصلاح اصول انقلاب برآمدند و اين نقطه واگرايي اصولگرايان با آنهاست.

وي همچنين اظهارات حجاريان را يك مغالطه سياسي دانست و تصريح كرد: اصلاح‌طلبان به دليل روي‌گرداني مردم از آنها و از دست دادن جايگاه خود تلاش مي‌كنند تا اصلاح‌طلبي را از چشم‌انداز واقعي به يك ترجمه لغوي محدود كنند و مشتركات‌شان را با مردم و اصول حاكم بر مردم نزديك كنند.

سروري متذكر شد: اصلاح‌طلبان در پي كم‌رنگ كردن گذشته خود در ديد مردم هستند تا از اين طريق جاي خود را در فضاي عمومي جامعه باز كنند.

قائم مقام جمعيت رهپويان با اشاره به سوابق و ديدگاه‌هاي حجاريان در روزنامه‌هاي زنجيره‌اي خاطر‌نشان كرد: مواضع حجاريان در گذشته دلالت بر واگرايي، ساختارشكني و براندازي دارد و بيان مطالبي نظير اشتراك بين اصولگرايان و اصلاح‌طلبان را صادقانه نمي‌دانيم.
انتهای پیام/پ2
برچسب ها: حجاریان ، مغالطه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار