"از آسمان" نماز عشق مي‌خواند

برنامه تلويزيوني "از آسمان" به تهيه‌كنندگي امير خورشيدي فرد،امروز جمعه ساعت 18:50 با محوريت نماز عشق،ميهمان مخاطبان شبكه 2 سيما مي‌شود.

امير خورشيدي فرد،كارگردان و تهيه‌كننده برنامه "از آسمان" شبكه 2 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:"از آسمان" اين هفته با موضوع "نماز عشق" روي آنتن مي‌رود.
وي با اشاره به محوريت برنامه اين هفته،اظهار داشت: در برنامه اين هفته  راهپيمايي روز قدس سال 61 در شهر همدان را به تصوير مي‌كشيم كه در خلال اين راهپيمايي،هواپيماي عراق‌به مردم روزه‌دار حمله مي‌كند و تعداد بسياري از آنها را به شهادت مي‌رساند.
خورشيدي فرد همچنين افزود:ابتداي برنامه به معرفي شهر همدان مي‌پردازيم و سپس به منزل يكي از شهيدان اين حادثه به نام "فاطمه شكري" مي‌رويم كه در زمان شهادت خود،9 سال بيشتر نداشت.
وي با اشاره به ساير بخش‌هاي اين برنامه تصريح كرد:‌خواهر فاطمه شكري نيز در جريان اين راهپيمايي مجروح مي‌شود و با اعضاي اين خانواده به گفتگو مي‌پردازيم.
تهيه‌كننده "از آسمان" تصريح كرد:به جز اعضاي خانواده،با حجت‌الاسلام والمسلمين جوادي امام جمعه موقت همدان كه در زمان بمباران به عنوان يكي از شاهدان عيني در محل حضور د اشته و همچنين با مسئول انتقال شهيدان و جانبازان به بيمارستان،‌دوست پرست نيز به گفتگو مي‌پردازيم.
وي خاطر نشان كرد:خانواده شهداي بمباران سال 61، هم اكنون نيز در منطقه شهيد فرخ منش همدان، در كنار يكديگر زندگي مي‌كنند.
گفتني است؛ "از آسمان" جمعه ساعت 18:50 ميهمان مخاطبان شبكه 2 سيما مي‌شود./ه
برچسب ها: آسمان ، نماز ، عشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار