فاطمه آلیا:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها خط بطلانی بر توطئه های مستکبران است

نماینده تهران در مجلس با اشاره به حضور سران کشورهای جنبش عدم تعهد در اجلاس تهران گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها خط بطلانی بر توطئه های آمریکا و هم پیمانانش و همه مستکبران است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، فاطمه آلیا عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به حضور سران کشورهای جنبش عدم تعهد در اجلاس تهران، گفت: آمریکا، برخی از کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی در طول چندین سال گذشته سیاست انزوای ایران را در پیش گرفتند و در این راستا به ابزارهای گوناگون غیرقانونی هم متوسل شدند و سعی کردند تا کشورهای جهان را در این مسیر با خود همرا سازند.

وی افزود: بسیاری از کشورها از سیاست خصمانه غرب علیه ایران بیزاری جسته و با آنها همراهی نکردند و حضور سران این کشورها در تهران گوه بر این مدعاست.




چهره شاخص مجلس با تاکید بر اینکه گردهمآیی سران کشورهای عدم تعهد در تهران فواید بسیاری به همراه دارد، افزود: اول اینکه حضور این کشورها در تهران به دشمنان ایران نشان می دهد که سیاست های خصمانه آنها علیه ایران با شکست مواجه شده و جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی تنها نیست.

آلیا بی نتیجه ماندن تحریمها را از دیگر فواید حضور سران این کشورها در تهران ذکر کرد و اظهار داشت: بیش از 120 کشور عضو این جنبش هستند و حضور سران و نمایندگان این کشورها در تهران نشانه خواهد داد که ایران می تواند بجای آمریکا و اروپا با این کشورها مبادلات تجاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس در تهران به جایگاه ایران در منطقه و جهان کمک خواهد کرد، افزود: ایران کشوری قدرتمند و مقتدر است و وقتی سران این جنبش در ایران گردهم آیند بدین معناست که ایران در عرصه بین المللی و جهانی دارای نقش مهمی است و کشورها نمی توانند این نقش را نادیده بگیرند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار