عرب گري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

جايگزيني اموال شيرين عبادي در راستاي پرداخت بدهي مالياتي

يک کارشناس مسائل حقوقي گفت: مجاري قانوني بايد مسئله جايگزيني اموال شيرين عبادي در راستاي پرداخت بدهي مالياتي را مورد بررسي و پيگيري قرار دهد.

غلامرضا عرب گري در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش هاي شيرين  عبادي براي فرار از پرداخت حقوق مالياتي خود به ايران اظهار داشت: براساس مستندات موجود که حکايت از تلاش هاي شيرين عبادي براي فرار از پرداخت حقوق مالياتي دارد در حقيقت وي مرتکب دو جرم شده است؛ نخست فرار از پرداخت ماليات و دوم جعل اسناد براي دور زدن قانون.

اين حقوقدان با بيان اينکه شيرين عبادي موظف به پرداخت ماليات مربوط به جايزه نقدي و مجموعه درآمدهاي خود از سخنراني در اروپا و آمريکا است، تصريح کرد: براساس مستندات موجود وي تاکنون از پرداخت ماليات قانوني خود امتناع داشته و به طرق مختلف و با صرف هزينه هاي کلان تلاش داشته تا از پرداخت ماليات قانوني خود فرار کند که از لحاظ حقوقي و قانوني جاي بررسي دارد.

وي در ادامه عنوان کرد: مجاري قانوني بايد مسئله جايگزيني اموال شيرين عبادي در راستاي پرداخت بدهي مالياتي را مورد بررسي و پيگيري قرار دهد.

عرب گري به فرافکني ها و جنجال سازي هاي شيرين عبادي عليه ايران اشاره و خاطر نشان کرد: شيرين عبادي با شرکت در سمينارهاي مختلف از اعدام هايي که در اين صورت مي گيرد جو سازي هاي غير قانوني را انجام داده که اين مورد نيز بايد از لحاظ حقوقي اقدامات وي مورد بررسي قرار گيرد.

اين کارشناس مسايل حقوقي در پايان گفت: چنانچه با تشکيل پرونده مالياتي شيرين عبادي بدهکار مالياتي محسوب شود بايد از طريق مراجع بين المللي قضايي پيگيري و مورد بررسي قرار گيرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار