مانچيني از خريد دروسي منصرف نمي شود

سرمربي تيم فوتبال منچستر سيتي بر خلاف اظهارات هافبك آس رم مبني بر تمايل او به ماندن در اين تيم از خريد وي نااميد نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از خبرگزاري روئيترز دنيل دروسي ، آاس رم را ترك نمي كند اما مانچيني هنوز به شكار وي اميدوار است.

سرمربي منچستر سيتي اعلام كرد اگر آنها به فكر رقابت در ليگ قهرمانان اروپا باشند بايد دو يا سه بازيكن ديگر را خريداري كنند كه مهم ترين آنها دنيل دروسي است.

اين هافبك اعلام كرد آ اس رم را ترك نمي كند و گفت: من در اينجا خوشحالم و تمايل به ترك باشگاه ندارم.

با اين حال مانچيني با اميدواري مي گويد: هيچ كس نمي داند چه پيش مي آيد اما تا آنجا كه من مي دانم حدس زدن سخت است و تازماني كه پنجره ي نقل و انتقالات هنوز باز است هر اتفاقي امكان دارد بيافتد و حتي سرسخت ترين بازيكنان نيزگاهي تسلي مي شوند و حاضر مي شوند تيمشان را ترك كنند.

مانچيني همچنين احتمال پيوستن اسكات سينكلر رد نكرد و گفت احتمال آن هنوز وجود دارد اما درارتباط با ژاوي مارتينر خوزيدو گفت : خريدن او بسيار دشوار است قيمت او بالاست و نمي توان به اين راحتي به سراغش رفت مانچيني هم چنين در ارتباط با خريدن مهاجم ليورپول دنيل آگر نيز گفت: اصلا حتي امكان هم ندارد كه يكبار ديگر براي خريدن او تلاش كنم وي براي ما تمام شده است.

در ارتباط با دنيل دژانگ نيز گفت: او با ما مي ماند و اضافه كرد: آدام جانسون همچنان يك بازيكن سيتي است و ما نمي توانيم بازيكني را بفروشيم  يا بازيكن جديد را خريداري نكنيم ./ق

برچسب ها: مانچینی ، دروسی ، هافبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار