تيم اسکي روي چمن ايران نايب قهرمان جهان شد

ايران با کسب 2 مدال طلا ، 3 نقره و 3 برنز نايب قهرمان جام جهاني اسکي روي چمن شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، تیم های بزرگسالان وجوانان اسكی روی چمن اتریش در سومین مرحله از نهمین دوره رقابت های جام جهانی كه در پیست بین المللی دیزین كرج برگزار شد، به قهرمانی دست یافتند و تیمهای اسكی ایران و ایتالیا به ترتیب رتبه های دوم و سوم این رقابتها را در گروه سنی جوانان و بزرگسالان به خود اختصاص دادند.

براساس اين گزارش ، در گروه سنی جوانان سید مرتضی جعفری ، مهدی سولقانی و رضا كیا دربندسری از ایران رتبه اول تا سوم را كسب كردند.

 در بخش بزرگسالان 'ادوارد فائو' از ایتالیا ، 'استفان پارتمن ' و' دومنیك سن ' از كشور سویس رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتني است،  در بخش بانوان در مجموع ' كریستین هد فل چك ، ' ماگالنا كوزو ' و ' دانیلا كروكر'هر سه نفر از اتریش به ترتیب رتبه اول تا سوم گروه سنی جوانان و بزرگسالان این رقابت ها را به دست آوردند.

وی اضافه كرد: این مسابقات با حضور برترین های اسكی روی چمن جهان برگزارشد و تمام دست اندركاران تلاش كردند تا كشورمان میزبانی را به نحو شایسته انجام دهد.

  اسكی بازان خارجی شركت كننده در این رقابتها 21 نفر شامل 15 مرد و شش زن از كشورهای ایتالیا، سوییس ، هند، اتریش و چك بودند.

 ياداور مي شود : 30 اسكی باز ایرانی شامل پنج زن و 25 مرد در قالب تیم ملی در این مسابقات شركت داشتند./ق


برچسب ها: اسکی ، چمن ، نایب قهرمان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار