سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

سوء استفاده برخي جريان‌ها از فضاي اجلاس با هدف منحرف ساختن ذهنيت جامعه

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: سوء استفاده از فضاي ايجاد شده برگزاري اجلاس‌عدم‌تعهد در تهران مي‌تواند ذهنيت جامعه و فضاي رسانه‌اي كشور را كاملا از موضوع برگزاري چنين اجلاس مهمي دور كند.

پرويز سروري عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد سوء استفاده برخي اصلاح‌طلبان از فضاي برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران و بيان درخواست‌هايي مبني بر آزادي زندانيان سياسي گفت: بيان چنين صحبتهايي آن هم در آستانه برگزاري اجلاس عدم تعهد، پيامدها و برداشت‌هاي منفي را ايجاد مي‌كند و مطرح ساختن چنين مباحثي يك نوع دستپاچگي و به تعبيري فقدان ثبات سياسي در كشور را نشان مي‌دهد.

وي در ادامه گفت : اگر قرار باشد كه در اين زمينه بخششي صورت گيرد، فرآيند مشخصي دارد كه در ايامي خاص رئيس قوه قضاييه از رهبر معظم انقلاب تقاضاي عفو مي‌كند و در صورت صلاح ديد، اين امر صورت مي‌گيرد.


عضو رهپويان انقلاب اسلامي در پايان خاطرنشان كرد: سوء استفاده از فضاي ايجاد شده برگزاري اجلاس‌عدم‌تعهد در تهران مي‌تواند ذهنيت جامعه و فضاي رسانه‌اي كشور را كاملا از موضوع برگزاري چنين اجلاس مهمي دور كند و از اين جهت من هيچ نكته مثبتي را در رابطه با طرح چنين مباحثي در اين ايام نمي بينم.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار