رقابت هاي چهارجانبه واليبال(جام دولت)؛

نهايت استفاده را از بازي با برزيل ببريد

رقابت هاي بين المللي چهار جانبه جام دولت با حضور جوانان ملي پوش برزيلي در اروميه در حال برگزاري است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در دنياي كنوني واليبال، برزيل يكي از كشورهايي است كه در اين رشته حرف اول را مي زند و حضور آنها در ايران حاكي از رشد واليبال كشورمان است كه آنها با دعوتنامه ما موافقت كرده و  اروميه را به عنوان يكي از شهرهاي محل برگزاري اردوهاي تداركاتي و آماده سازي خود انتخاب كرده اند.

مسئولان فدراسيون واليبال با رايزني هاي فراوان توانستند موافقت طرفين برزيلي خود را براي تشكيل اردو در ايران كسب كنند.

حال جوانان و اعضاي تيم ملي(ب) ايران بايد نهايت بهره برداري فني را از اين تيم خارجي و سطح بالا داشته باشند كه متاسفانه در ميان جوانان، ملي پوشان فاكتور انگيزه تا حدودي كمرنگ ديده مي شود.

بي انگيزگي جوانان ملي پوش ايراني مقابل برزيلي در حالي است كه آنها نتيجه را سه بر صفر واگذار كردند، در صورتي كه مي توانستند با اندكي تلاش و همت حداقل بازي را پنج گيمه كنند.

مسئولان فدراسيون كه هزينه سفر برزيلي ها به ايران را به طور كامل تقبل كرده اند براي هدر نرفتن اين بودجه علاوه بر برگزاري ديدارهاي چهارجانبه برنامه ريزي كرده اند كه پس از پايان اين بازي ها تيم هاي ملي جوانان ايران و برزيل 2 ديدار تداركاتي ديگر را برگزار كنند ، همچنين قرار است تيم منتخب نيروهاي مسلح ايران هم با سفر به اروميه طي روزهاي پنجشنبه و جمعه نهم و دهم شهريورماه 2 ديدار دوستانه با تيم ملي جوانان برزيل برگزار كنند./مح

خبرنگار: انسيه ورزنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار