مدیر عامل شركت فرودگاههای كشور گفت: در ایام برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران هیچ پروازی تعطیل نشده و همه پروازهای داخلی و خارجی فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهرآباد برقرار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،محمود رسولی نژاد امروز در حاشیه آیین معرفی مدیر كل جدید فرودگاههای سیستان و بلوچستان افزود: پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) بدون تاخیر و كاهش در حال انجام است و در این ایام با توجه به تعطیلی تهران شمار پروازهای داخلی در این فرودگاه افزایش نیز داشته است.
وی با بیان اینكه پروازهای فرودگاه مهرآباد در ایام برگزاری اجلاس با كمی محدودیت در حال انجام است، گفت: به طوری كه از دو ماه قبل به شركتهای هواپیمایی ابلاغ شده كه از فروش بلیت یك سری از پروازها خودداری كنند اما افرادی كه در این ایام بلیت برای پرواز به داخل یا خارج از كشور تهیه كرده اند پروازشان به قوت خود باقی است.
وی با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی شركت فرودگاههای كشور به شركت كنندگان اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: در این اجلاس نمایندگان حدود 100 كشور شامل 45 رییس جمهور یا معاونین آنان و وزیران امور خارجه یا روسای مجلس دیگر كشورها در آن حضور دارند كه زمان ورود و خروجشان در فرودگاههای تهران مشخص و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
وی افزود: برای سرویس دهی مطلوب به شركت كنندگان این اجلاس زمینه نشستن حدود 80 هواپیما در فرودگاه مهرآباد و 60 هواپیما در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) تهران فراهم شده است.
مدیر عامل شركت فرودگاههای كشور بهسازی فضای فرودگاهها و تقویت سیستم روشنایی آنها، زیباسازی مسیرهای منتهی به فرودگاهها، ارسال بولتن خبررسانی 'مقررات فرودگاهی، دستورالعمل ها و روشهای حاكم بر هوانوردی ایران' دو ماه قبل به گروههای پروازی كشورهای شركت كننده در اجلاس را از دیگر اقدامات این شركت برشمرد.
وی خاطر نشان كرد: شركت فرودگاههای كشور برای خدمات رسانی مطلوب به میهمانان اجلاس در فرودگاههای تهران تا دهم شهریور ماه كه این گردهمایی به پایان می رسد، آمادگی كامل دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.