دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: ایران با برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهد در تهران ثابت کرد که کشور قدرتمند و با نفوذی در جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک مقدسی با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس کشور های غیر متعهد در ایران افزود: ایران ثابت کرد می‌تواند این اجلاس را با موفقیت همراه کرده و با توصیه‌های خود به جهان اسلام و قضیه فلسطینو همچنین آزادی و استقلال ملت‌ها در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کمک کند.

وی گفت: جنبش عدم تعهد بزرگ‌ترین تشکل در جامعه امروز جهان به شمار رفته و هرگاه که بخواهد تصمیمی را عملی کند قادر به این کار بوده و از سوی دیگر آراء مجمع عمومی سازمان ملل را نیز در کنترل خود دارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: اجلاس نهم به طور حتم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای ما برخوردار است، زیرا شاهد بودیم قبل از برگزاری این اجلاس بسیاری از کشورهای غربی به خصوص آمریکا با برخی ساختارشکنی‌ها قصد داشتند از ورود برخی کشورها و البته حضور دبیرکل سازمان ملل متحد به این اجلاس جلوگیری کنند.

مقدسی در ادامه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر بیان داشت: دولت باید روحیه خدمت‌رسانی خود را تا پایان حفظ کند و از تمام لحظات برای آبادانی و رفع مشکلات مردم استفاده کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.