نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی از کارهای اولویت‌دار و پیش‌روی ما تدوین و تعیین نقشه راه کمیسیون امنیت ملی مجلس است.

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: ما با تدوین این نقشه راه اولویت‌های کاری و انجام تکالیف در حوزه سیاسی، امنیتی، اجتماعی و خارجی را احصا می‌کنیم و با اجماع دوستان سعی می کنیم حرکتی منسجم و مصوبات کار‌آمد داشته باشیم.

وی گفت: اگر این نقشه راه تدوین شده و آماده اجرا شود کمیسیون امنیت ملی مجلس بیشترین وقت خود را صرف کارهای زیر‌بنایی کرده و از حالت روز‌مرگی خارج می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ما پیشنهاد کردیم کار گروه‌های مشترکی نیز برای ایجاد ارتباط متقابل امنیت با حوزه اقتصاد، اقتصاد با حوزه فرهنگ و ... شکل بگیرد تا به صورت منطقی بتوانیم تاثیرات و نقاط مثبت تقویت شده و در واقع با راهکار منطقی بتوانیم در این کمیسیون اهداف و سیاست‌ها را به پیش ببریم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت کنفرانس تهران را کنفرانس تاثیر‌گذار در آینده جهان اسلام و منطقه خاورمیانه توصیف کرد و گفت: این اجلاس که سران بیش از 120 کشور جهان و 20 ناظر جنبش عدم تعهد در تهران حضور می‌یابند که گرد هم آمدن آنها زمینه مساعدی را فراهم کرده است تا ما با استفاده از توان دیپلماسی و نفوذ‌پذیری خود در منطقه بتوانیم حرکت خبیث استکبار جهانی را علیه امت اسلامی خنثی کرده و در نطفه خفه کنیم./س

برچسب ها: اردبیل ، کمیسیون ، امنیت ، ملی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.