آيت‌الله شبستري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت مبارزه ايران با تروريسم دولتي در دوران رياست بر گروه "نم"

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مبارزه‌‌ با تروريسم‌ دولتي و جنگ افروزي‌هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي بايد در صدر اهداف ايران در دوران سه ساله رياست بر گروه "نم" قرار گيرد.

آيت الله محسن مجتهد شبستري عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به رياست ايران بر گروه "نم" طي سه سال آينده گفت: جمهوري اسلامي ايران در دوران سه ساله رياست بر گروه "نم" بايد توطئه‌هاي استکبار جهاني عليه اسلام گرايان و آزادي خواهان جهان را خنثي سازد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصريح کرد: مبارزه با تروريسم دولتي و جنگ افروزي‌هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي بايد در صدر اهداف ايران در دوران سه ساله رياست بر گروه "نم" قرار گيرد.

آيت الله محسن‌مجتهد شبستري با اشاره به حمايت‌هاي قابل تقدير اعضاي جنبش عدم تعهد از فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي ايران خاطر نشان کرد: دستيابي تمام کشورهاي جهان به انرژي صلح آميز هسته‌اي و خلع کشورهاي سلطه‌گري چون آمريکا و رژيم صهيونيستي از تسليحات کشتار جمعي، از جمله مواردي است که مي‌تواند در دوران رياست ايران بر گروه "نم" مورد بررسي قرار گيرد.

 امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: بررسي راه‌هاي مقابله با توطئه‌هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي در سوريه با هدف ضربه زدن به محور مقاومت،‌ در اجلاس عدم تعهدها ضرورت دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار