لرستان /

اقتصاد مقاومتی چاره‌ساز جنگ تحريمی دشمن است

رئيس دانشگاه علوم پزشكی لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی، انضباط مالی و استفاده بهينه از منابع چاره‌ساز جنگ تحريمی دشمن متعاقب جنگ تحميلی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان اردشير شيخ‌آزادی، رئيس دانشگاه علوم پزشكی لرستان در نشست هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكی لرستان با گرامیداشت هفته دولت و ياد شهيدان والامقام رجايی و باهنر افزود: دشمنان اسلام و انقلاب به سردمداری آمريكای جهانخوار تاب و تحمل استقلال، خودباوری و پيشرفت ايران اسلامی را ندارند و در هر برهه از عمر با بركت انقلاب اسلامی به حربه‌های مختلفی تمسك جسته تا از اعتلای ايران جلوگيری كنند.

وی ادامه داد: به لطف خداوند، درايت رهبری معظم انقلاب و همت والای ملت رشيد ايران اسلامی، تا كنون نتوانسته به دسيسه‌های شوم خود دست يابد و امروز هم كه جنگ تحريمی بی اثر آمريكا و ايادی مزدورش متعاقب جنگ تحميلی و هشت سال دفاع مقدس به اوج خود رسيده بايد با رعايت اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری، انضباط مالی و استفاده درست و اصولی از منابع مالی و انسانی خنثی شود.

شيخ‌آزادی گفت: امروز رعايت صرفه‌جويی و جلوگيری از هدر رفت حتی يك ريال از منابع مالی ايران اسلامی به مثابه شليك يك گلوله به قلب تاريك دشمن در شلمچه و هويزه در زمان جنگ تحميلی است و حيف و ميل منابع نيز به مثابه خيانت به اسلام و انقلاب است./س

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، تحریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.