«پاگنده» بازی مرد شوخ او را به کشتن داد +عکس

یتی یا پاگنده‌‌ که به عنوان موجودات ناشناخته و اسرارآمیز معرفی شده ، هنوز هم در بسیاری از فیلم های تخیلی امریکا حضور دارد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، افسانه پاگنده ریشه در جنگل های آمریکای شمالی دارد. در حیات وحش این ناحیه افسانه پاگنده شکل گرفت و بومیان ساکن حاشیه جنگل های نبوه ایالات متحده و کانادا با نام های مختلفی شروع به توصیف این موجود کردند و کم کم پای آن به فیلم ها و کارتون ها نیز باز شد.

حال مردی که با پوشیدن پوستین میمون ‌‌های افسانه ‌ای پاگنده، در بزرگراه غربی ایالت مونتاناي امریکا ظاهر شده بود، پس از تصادف با دو اتومبیل کشته شد. به گفته پلیس اتوبان، این مرد در بزرگراه راه می ‌رفت و تاریکی شب و نوع لباسی که وی بر تن کرده بود باعث شد رانندگان او را به درستی تشخیص ندهند.

قربانی که مرد 44 ساله ‌ای با نام رندی لی بوده، سعی داشته با پوششي از شاخ و برگ و پوشیدن لباس به شکل میمون خود را استتار کند اما هرگز فکر نمی‌ کرد که این شوخی باعث مرگش خواهد شد. البته دلیل اصلی این اقدام مرگ آور وی مشخص نشده است.

رانندگانی که با این پاگنده دروغی تصادف کرده اند در این ‌باره می‌ گویند: این مرد در تاریکی شب از دور شبیه به میمون های غول ‌پیکر افسانه‌ ای بود. دوربین های بزرگراه نیز تصاویری غیرواضح از حضور این مرد در حاشیه بزرگراه ثبت کرده اند.

یتی یا پاگنده‌‌ که به عنوان موجودات ناشناخته و اسرارآمیز معرفی شده ‌اند، هنوز هم در بسیاری از فیلم های تخیلی امریکا حضور دارند و تمامی بدن آنها پر از مو است و روی دو پا همانند انسان حرکت می ‌کنند.
برچسب ها: پاگنده ، مرد ، کشته ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار