فوتبال یکی از ورزش های محبوب در سراسر دنیا است که بیش از نیمی از جمعیت دنیا به آن علاقه دارند. فوتبال دستی نیز یکی از بازی های مورد علاقه طرفداران فوتبال است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، فوتبال دستی یا همان فوزبال یکی از بازی هایی است که می توانید در خانه به راحتی بازی کنید اما اگر این بازی هم به صورت نرم افزاری باشد که همیشه همراه داشته باشید خیلی بهتر می شود.

به تازگی شرکت بازی سازی "لودوس" بازی مخصوص طرفداران فوتبال دستی وارد بازار کرده است که به کمک آن بتوانند از این وسیله در هر جایی استفاده کنند. در اینجا به بررسی این بازی می پردازیم.



در این بازی شما می توانید از بین تیم های معروف دنیا یکی را انتخاب کنید و به سه حالت بازی کنید. اول بازی های ساده و تدارکاتی است و سپس می توانید در تورنمنت شرکت کنید . راه دیگر، بازی با دوستتان به صورت دو نفره است.

بعد از انتخاب تیم می توانید از بین ترکیب های پیش فرض یکی را برای تیمتان انتخاب کنید. همچنین می توانید زمین بازی را نیز بین بزرگ و کوچک انتخاب کنید. انتخاب درجه سختی نیز یکی از حالت هایی است که در تمام بازی ها وجود دارد.



داخل بازی شما باید با استفاده از صفحه لمسی گوشی میله های فوتبال دستی را کنترل کنید و با پاس کاری و یا شوت های محکم دروازه حریف را باز کنید. این بازی به تمرین نیاز دارد و به راحتی نمی توانید در تورنمنت ها شرکت کنید.

این بازی که حجم کمی هم دارد می تواند ساعت ها شما را مشغول کند و همچنین برای طرفداران فوتبال دستی می تواند بسیار مناسب باشد.



شما می توانید این بازی را اینجا دانلود کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Germany
سید امیر حسین موسوی
۱۹:۱۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
برنامتان خوب است
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۲:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
این فایل پسوندش apk است لطفا بگید با کدوم برنامه بازش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۹:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
ما که خومون کشتیم نشد...
حالمونم گرفت :((