همدان/

ایران با برگزاری اجلاس غیرمتعهدها ، اقتدار خود را به رخ کشید

فرماندار همدان گفت: با برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در ایران ، سیاست غرب و شرق در برابر اقتدار وبرنامه های راهبردی ایران به زانو در آمد.

حسن قهرمانی مطلق در گفتگو باخبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان با اشاره به سنگ اندازی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در برگزار نشدن این اجلاس گفت: دشمنان با اطلاع از پرثمر بودن این اجلاس برای همه کشورهای آزاده علی رغم صرف هزینه های سنگین نتوانستند برنامه های خود را اجرایی کنند.
وی با اشاره به نفوذ کلام رهبر و سیاست مدبرانه ایشان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با بیانات ظریف و صریح خود مبنی بر نقس ساختاری سازمان ملل، سکوت جوامع بین الملی در مقابل جرم و جنایت علیه مسلمانان و برگزاری همه پرسی در فلسطین ، همه کشورهای حاضر در اجلاس را وادار به بازنگری در برنامه های خود کرد.
فرماندار برگزاری موفق اجلاس را برگ برنده ای  برای ایران روی میز جهانیان دانست و گفت: ایران ثابت کرد که قدرت های غرب و شرق باید خود را آماده حضور همه ملت ها در تصمیم گیری جهانی کنند.
قهرمانی مطلق افزود: جهانیان خود ادعا دارند که ایران با برگزاری این اجلاس توانست انقلاب سیاسی خود را به رخ استکبار بکشاند و شعار نه غربی نه شرقی را به مرحله عمل برساند.
وی در ادامه به بهره های سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و بویژه اقتصادی اجلاس جنبش غیرمتعهد ها در ایران اشاره کرد و گفت :نتیجه این اجلاس با برگزاری مذاکرات و عقد قراردادها و پیمان نامه بین کشورهای حاضر و ایران، خط بطلانی بر روی تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران است./س
برچسب ها: ایران ، غیر متعهد ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.