تبریز/

اخلاص در عمل و خدمتگزاري باعث محبوبيت شهيدان رجايي و باهنر در بين ملت ايران شده است

امام جمعه ملكان اخلاص و خدمتگزاري را اولين ويژه گي يك فرد مسئول در نظام اسلامي دانست و گفت :اخلاص در عمل و خدمتگزاري باعث محبوبيت شهيدان رجايي و باهنر در بين ملت ايران شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجه الاسلام زماني  در مراسم گراميداشت شهداي دولت افزود: شهيد رجايي در طول زندگي خود همواره ساده زيستي را پيشه كرد و دوران كارگري اين شهيد با دوران رياست جمهوري او هيچ تفاوتي نكرد.

وي ياد و خاطره شهداي 33 سال گذشته و بخصوص شهداي دولت و جنگ تحميلي را گرامي داشت و افزود: امنيت و اقتدار امروز ايران اسلامي مرهون ايثارگري و از جان گذشتگي شهدا و ايثارگران مي باشد.

امام جمعه ملكان خدمت خالصانه به مردم و مملكت را از ويژه گي كارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و تصريح كرد: مسئولين دستگاههاي دولتي با الگو قرار دادن شهيدان رجايي و باهنر و به شكرانه خدمت در نظام اسلامي كه حاصل خون هزاران شهيد مخلص و پاك است بايد در جهت خدمت به مردم و كشور تلاش كنند.

وي به برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد در كشورمان اشاره كرد و اظهار داشت عليرغم تلاش هاي آمريكا و اسرائيل بالغ بر 120 كشور در اين اجلاس حضور دارند.

امام جمعه ملكان افزود: حضور سران و وزراي خارجه در اجلاس تهران در تاريخ اين جنبش بي سابقه است.

حجه الاسلام زماني به شكست حضور آمريكا در كشورهاي منطقه نيز اشاره كرد و اظهار داشت آمريكا پس از يك دهه حضور در عراق و افغانستان با اعتراضات مردم اين كشورها و بدون نتيجه و با سرافكندگي از اين كشورها خارج شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.