آخرین اخبار از امداد رسانی اجتماعی :

توزیع 661 بسته اقلام فرهنگی میان کودکان و نوجوانان زلزله زده / هزار و 362 حمام و سرویس بهداشتی نصب شد

کاروان های نیکوکاری جوانان جمعیت هلال احمر با حضور در روستا های زلزله زده همچنان در حال امداد رسانی اجتماعی به زلزله زدگان هستند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: جوانان عضو سازمان تا به حال 13 هزار و 440 بسته بهداشتی و 661 بسته اسباب بازی و کتاب بین کودکان و نوجوانان توزیع کرده اند و بین ساکنین 60 روستا کپسول های اطفای حریق توزیع شد.
پویا حاجیان یادآور شد: در فضا های دوستدار کودک که برای سرگرمی و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تعبیه شده تا به حال 6 هزار و 91 نفر پذیرش شده اند و 44 مورد زمین وسایل بازی و ورزش کودکان زلزله زده احداث شده است.
وی در ادامه افزود: زباله های 223 روستا توسط جوانان جمع آوری و دفن بهداشتی شد و 1 هزار و 362 سرویس بهداشتی و حمام آب گرم نصب و راه اندازی و همچنین 51 هزار و 200 نفر در مجالس ترمیم شبهای جمعه در گذشتگان و دعای کمیل که به همت اعضای سازمان جوانان تدارک دیده بودند شرکت کردند.
حاجیان با بیان این که 232 دستگاه خیمه نماز و فضای دوستدار کودک و نوجوان بر پا شده است عنوان کرد: جوانان در جمع آوری محصول زمین افراد بی سرپرست 44 روستا حاضر شدند و کمک رسانی کردند.
مدیر روابط عمومی در پایان افزود: 717 نفر از جوانان از 19 استان در کاروان های نیکوکاری هلال احمر شرکت کردند./ل
برچسب ها: بسته ، سرویس ، تدارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.