اراک/

ورزشكار ناشنوای استان مركزی به اردوی تیم ملی جودو دعوت شد

حسین الله كرمی از ورزشكاران ناشنوای استان مركزی به اردوی تیم ملی رشته جودو دعوت شد.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان استان مركزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت: این اردو به منظور آمادگی ورزشكاران برای حضور در مسابقات جهانی ونزوئلا از 16 تا 22 شهریور ماه جاری در تهران برگزار می شود.

كزازی افزود: ورزشكاران ناشنوا به دلیل اشتغال در بخش های خصوصی برای حضور در مسابقات جهانی و اردوهای تیم ملی با مشكل مرخصی مواجه هستند و در این زمینه كارفرمایان همكای لازم را ندارند.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان استان مركزی ادامه داد: تقویت قابلیت و پتانسیل بالای قشر ناشنوا در زمینه های مختلف به ویژه ورزش نیازمند حمایت و تشویق آنان توسط مسوولان و كارفرمایان است تا شاهد حضور قدرتمند در میادین ورزشی باشیم.

كزازی بیان كرد: ورزش ناشنوایان و معلولین در بخش های تمرینی، آموزشی، كسب افتخارات و موفقیت ها باید مورد توجه مسوولین قرار گیرد.

وی اضافه كرد: تشكیل تیم دو و میدانی بانوان ناشنوای استان مركزی در دو بخش پرتاب وزنه و دونده سریع در دستور كار این هیات قرار دارد.

وی، تعداد ورزشكاران ناشنوای بیمه شده این استان را 280 نفر اعلام كرد و گفت: توجه به ورزش ناشنوایان به عنوان یكی از مقوله های توانبخشی است./س

برچسب ها: ورزش ، جودو ، ناشنوایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.