مسابقه بیلیارد قهرمانی استان زنجان هفته قبل با حضور 80 ورزشكار برگزار شد تا برگزیدگان آن به مسابقات كشوری اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان زنجان با اشاره به رشته های مسابقات بیلیارد قهرمانی استان زنجان گفت: این مسابقات در رشته های اسنوكر و 8 بال برگزار شد و از سطح كیفی وكمی مطلوبی برخوردار بود.

تطهیری افزود: ((وحید داداشی)) با اقتدار به مقام نخست رشته اسنوكر و 'مظفر بیات' نیز در رشته 8بال به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

وی با اشاره به اعزام ورزشكاران زنجان به مسابقات كشوری تصریح کرد:'وحید داداشی' قهرمان چند دوره استان زنجان در حال آماده سازی جهت شركت در مسابقات كشوری رشته اسنوكراست كه از 14 تا 20 شهریور امسال در استان خراسان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان زنجان روند رو به رشد رشته بیلیارد را امیدوار كننده خواند و ادامه داد: این رشته آینده روشنی را در كشور داشته و با توجه به نتایج خوب ورزشكاران ایرانی در مسابقات بین المللی امید است در بین رشته های پر طرفدار جای گیرد.

تطهیری به تعطیلی برخی باشگاههای بیلیارد در سطح استان اشاره كرد و گفت: اوایل راه اندازی این رشته ورزشی بیش از 25 سالن به این رشته اختصاص یافت اما بی مهری ها و عدم سوددهی منجر به تعطیلی حدود 20 باشگاه شد.

به گفته ی وی در زمان حاضر فقط شش باشگاه فعال در استان وجود دارد./س
برچسب ها: اعزام ، بیلیارد ، مسابقه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.