پس از انجام وزن کشی4 وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان:

فرنگی کاران جوان کشورمان حریفان خود را شناختند

پس از انجام مراسم وزن‌كشي چهار وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ملی پوشان کشورمان حریفان خودرا شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان از روز 14 شهریور ماه به مدت دو روزدر شهر پاتایای تایلند برگزار خواهد شد.

بر این اساس پس از انجام وزن کشی 4 وزن نخست این مسابقات که ساعاتی پیش انجام شددر وزن 50 كيلوگرم كه 19 كشتي‌گير حضور دارند، اشكان قلي‌كياني در دور نخست به مصاف مراد بازاروف از آذربايجان مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي‌گير در دور دوم با برنده دیدار كشتي‌گيران كره جنوبي و آمريكا مبارزه خواهد كرد.

در وزن 60 كيلوگرم رامين طاهري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با راموناس داجيس از ليتواني روبرو مي‌شود و در صورت غلبه بر اين كشتي‌گير در دور سوم به مصاف برنده دیدار كشتي‌گيران كره جنوبي و بلاروس با كشتي‌گير آلماني مي‌رود. در اين وزن 29 كشتي‌گير حضور دارند.

در وزن 74 كيلوگرم كه 29 كشتي‌گير حضور دارند پيام بويري در دور نخست به مصاف اولدريچ وارگا از چك مي‌رود و در صورت پيروزي در اين مسابقه در دور بعد با برنده مسابقه كشتي‌گيران بلاروس و ژاپن دیدار می کند.

در وزن 96 كيلوگرم سامان نوروزي در دور نخست با تتسويا تاناكا از ژاپن مسابقه مي‌دهد و در صورت پيروزي در دور دوم به مصاف برنده دیدار كشتي‌گيران چين و آلمان مي‌رود در اين وزن 26 كشتي‌گير حضور دارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار