طي بيانيه‌اي صورت گرفت

تشکر دانشجويان دانشگاه آزاد از مسئولان برگزاري اجلاس عدم تعهد

اتحاديه تشکل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي طي بيانيه‌اي از مسئولان دلسوز کشور براي برگزاري درخور و آبرومندانه اجلاس عدم تعهد تشکر و قدرداني کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ اتحاديه تشکل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي طي بيانيه‌اي از مسئولان دلسوز کشور براي برگزاري درخور و آبرومندانه اجلاس عدم تعهد تشکر و قدرداني کرد.

متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در حالی که تحریم‌های کشورهای غربی و مستکبران جهانی برای فشار به ایران اسلامی شدت می‌گیرد و لابی گرهای پلید دنیا بر علیه حقوق مسلم ایران اسلامی جبهه‌گیری می‌کنند و برای از بین بردن این انقلاب بزرگ که استکبار را در هم شکست تلاش می‌کنند، ایران اسلامی قدرت خود را بار دیگر به رخ جهان کشید و در حرکتی تاریخی و بی‌نظیر پذیرای سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد شد و تمام افکار دنیا را به خود معطوف کرد.

برگزاری این اجلاس بزرگ در زمانی که غرب به خیال خودش ایران را در تنگنای تحریم و تهدید قرار داده است، فرصتی بود که اعلام نماییم مثل همیشه می‌توانیم و نشان دهیم که در دنیا حرف‌ها برای گفتن داریم و از هیچ قدرت استکباری ترسی نداریم.

شیطنت‌های بسیار غربی‌ها برای سفر نکردن سران کشورها به ایران بزرگ به شکست تبدیل می‌شود و کشورهای غیر متعهد با لبخندی تمسخر آمیز آنها را عقب زدند.

با تبلیغات منفی و فشارها و دیگر مسائل موجود شاهد بودیم که ایران بهترین میزبان برای کشورهای عضو جنبش بود و مشاهده قدرت و پیشرفت ایران برای آنها حیرت آور بود. مشاهده زندگی مردم و آرامش در کشور نیز تبلیغات رسانه‌های پلید را درهم شکست.

قرائت قرآن کریم،کتاب حقیقت و روشنی و آیین مسلمانی در ابتدای جلسه نشان از بالا رفتن پرچم اسلام در تمام دنیا داشت که در پرتو آن بیداری اسلامی است که در حال منتشر شدن است.

سخنان کوبنده و مصمم ولی امر مسلمین جهان،حضرت آیت الله خامنه ای بار دیگر دنیا را تکان داد و ترس را در وجود استکبار انداخت.انتقادات ایشان از مدیریت جهانی و به خصوص انتقاد از ساختار سازمان ملل در مقابل بان‌کی‌مون نشان از شجاعت رهبر معظم انقلابمان داشت.

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک به مردم میهن اسلامی برای میزبانی این اجلاس تاریخی، تشکر و سپاس فراوان خود را به رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهور و تمام مسئولانی که در این اقدام بزرگ تاثیرگذار بودند و تلاش کردند که این اجلاس به بهترین شکل و درخور عزت و آبروی ایرانی برگزار شود،داریم.

امیدواریم این اجلاس برای همه ملت‌های عضو جنبش به خصوص ایران سرافراز که ریاست آن را نیز بر عهده گرفته است تاثیرگذار باشد و در راه اعتلای بشریت، رفع تبعیض، در هم شکستن قدرت‌های استکباری و  آنچه به نفع بشریت است گام برداریم.
انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار