تبریز/

ساخت اولین مدرسه 12 کلاسه در منطقه زلزله زده شله بران اهر آغاز شد.

با حضور مدیر عامل بانک صادرات کشور عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه شهدای بانک صادرات کشور در منطقه محروم و آسیب دیده از زلزله اخیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت:  این مجتمع آموزشی دوازده کلاسه با امکانات جانبی برای دانش آموزان این منطقه هدیه ای با مشارکت و به نمایندگی از 50 هزار نفر کارکنان بانک صادرات ایران در اقصی نقاط کشور  است.

 پیشرو بااشاره به تجربه اتحادیه انجمن های اسلامی شبکه سراسری بانک صادرات کشور در ساخت مدارس در مناطق محروم و آسیب دیده از زلزله بم، گرگان اظهار امیدواری کرد این مدرسه در عرض نه ماه به بهره برداری رسیده و مردم این منطقه از مزایای آموزشی مناسب بهره مند شوند.

وی، هدف از اجرای این طرح را اظهار همدردی با آسیب دیدگان زلزله زده ارسباران و ترویج سنت حسنه مدرسه سازی در جهت کمک به تحصیل دانش آموزان مناطق محروم اعلام کرد و گفت: با تداوم این کمک ها شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح ها باشیم.

دراین مراسم فرماندار اهر نیز با تقدیر از این اقدام خدا پسندانه مدیریت و کارکنان بانک صادرات ایران در اقصی نقاط کشور اظهار امیدواری كرد با کمک خیران شاهد بازسازی اماکن عمومی، مساجد، مدارس و سایر مکانهای عام المنفعه باشیم./ب

برچسب ها: ساخت ، مدرسه ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.