بیش از 3 هزار و 600 نقطه حادثه‌خیز مالی در کشور شناسایی شده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات در مراسم تودیع و معارفه مدیران ‌کل جدید و قدیم دیوان محاسبات فارس گفت: استفاده از ساختارها و فناوری ملی نوین در اصلاح ساختارهای فعلی مهم‌ترین برنامه در دست اقدام دیوان محاسبات کشور است.
حمید تیموری با اشاره شناسایی بیش از 3 هزار و 600 نقطه حادثه‌خیز مالی در کشورگفت :
با ترسیم و شناسایی نقاط حادثه‌خیز مالی در کشور وضعیت دستگاهها به مدیران مربوطه اعلام می‌شود تا از بروز تخلف و اشتباه جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه حجم پرونده‌های ورودی به دادسراها 75 درصد کاهش یافته است ، گفت : با اجرای برنامه‌های مدون و جدید ،  حجم پرونده‌های ورودی به دادسراها 75 درصد کاهش داشته که نشان دهنده توجه به موقع مدیران است .
معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات با بیان اینکه سامانه نظارت بر سیستم اداری و مالی دستگاه‌های اجرایی در حال راه‌اندازی است ، اضافه کرد: با اجرای این طرح شاهد کاهش خطاها در مسیر اداری و انضباط مالی بیشتر می‌شویم.
تیموری گفت: تا پایان سال جاری بیش از 100 دستگاه و سازمان به این سیستم متصل می‌شوند.
وی با اشاره به نقش گزارشات مردمی در سلامت اداری گفت : گزارشات مردمی می‌تواند ابزاری مناسب برای کاهش تخلفات و اشتباهات باشد.
ساسان مبینی دهکردی مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان در این مراسم به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات فارس معرفی و از زحمات محمد رضا قنبری مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان فارس تجلیل شد .
همچنین قنبری به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات قزوین معرفی شد./س

برچسب ها: شناسایی ، نقطه ، حادثه ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.