حاشيه جنگ "راه شب"؛

نخستين حضور خسروي در قاب جادويي/ سيروان خسروي در جاده روياها مي‌آيد

سيروان خسروي براي نخستين بار در جاده‌ي روياها به قاب جادويي تلويزيون آمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته 15 شهريور جنگ راه شب با اجراي هومن حاجي عبدالهي كه در شب هاي فصل تابستان از شبكه تهران پخش مي شود، به روي آنتن رفت.
بلند پروازي موضوع برنامه بامداد روز چهارشنبه راه شب بود.
محمود معظمي كارگردان تكيه بر باد، اشكان خطيبي بازيگر مجموعه تلويزيوني تكيه بر باد و سيروان خسروي خواننده و آهنگساز مهمانان بامداد روز چهارشنبه جنگ راه شب بودند.
محمود معظمي كارگردان تكيه بر باد كه در اين روزها از شبكه تهران پخش مي‌شود با حضور در اين برنامه در خصوص موضوع برنامه گفت: بلندپروازي در صورتي كه لطمه اي به گذشته و آينده فرد در اجتماع نزند و معياري براي اين بلند پروازي داشته باشد بسيار خوب است.
وي در اين باره افزود: اگر بيش از حد معقول بلند پروازي جلو برود تبعات بدي را به همراه خواهد داشت كه نمونه آن را در سريال تكيه بر باد مي‌بينيم.
معظمي ادامه داد: در هرقسمت از مجموعه تلويزيوني تكيه بر باد اتفاقات و حواشي را كه مخاطب نمي‌تواند پيش بيني كند رخ مي دهد و اينكه تبعات اين بلند پروازي چيست.
اشكان خطيبي بازيگر مجموعه تلويزيوني تكيه بر باد كه در اين روزها از شبكه تهران پخش مي شود و با حضور در اين برنامه گفت: به دليل رفاقتي كه با محمود  معظمي كارگردان اين مجموعه داشتم پذيرفتم تا در اين مجموعه به ايفاي نقش بپردازم و فرامرز قريبيان و مهدي فخيم زاده در اين مجموعه خيلي به من كمك كردند.
وي در خصوص بلندپروازي كه موضوع برنامه امشب راه شب بود، عنوان كرد: بلندپروازي خوب است به شرطي كه واقع نگري و واقع بيني همراه آن باشد زندگي كردن به كمي ديوانگي نياز دارد.
خطيبي تصريح كرد: به سمت سردي هوا نزديك هستيم و مشكلات مردم زلزله زده آذربايجان شرقي هنوز حل نشده است سعي كنيم همچنان كمك هاي خود را از آن ها دريغ نكنيم چرا كه زندگي در ‌آن منطقه سردسير بسيار سخت و دشوار است و اين باري كه برداشتيم تا آخر آن را انجام دهيم.
سيروان خسروي خواننده و آهنگساز كه براي اولين بار در رسانه تلويزيون حضور يافته اظهار داشت: طي دو ماه آينده آلبوم جاده‌ي روياها به بازار خواهد آمد. اين آلبوم داراي 11 آهنگ است كه 5 تا از آهنگ ها را خودم آهنگسازي كردم و باقي آ‌ن را به همراه دوستانم ساختم.
وي در خصوص زلزله آذربايجان شرقي عنوان كرد: بعد از زلزله آذربايجان شرقي احساس كردم به عنوان يك هنرمند در جهت منافع ديگران مي‌توانم مفيد باشم.
وي ادامه داد: يك گردهمايي در يك موسسه خيريه به همراه برادرم برگزار كردم و هواداران زيادي با حضور در اين موسسه كمك هاي خود را به اين مردم انجام دادند.
خسروي بيان كرد: براي اولين بار احساس كردم كه به عنوان يك هنرمند مي توانم وسيله اي مفيد براي كمك به ديگران باشم و بعد از اين مسئله حس بسيار خوبي داشتم.
وي در پايان اظهار داشت: اواخر مهر يا اوايل آبان كنسرتي در برج ميلاد خواهم داشت.
اشكان خطيبي نيز در پايان برنامه خاطرنشان كرد: از اول مهر در سالن اصلي تئاتر شهر نمايش صداي كشتار با بازي سيما تيرانداز، رضا مولايي و من هر روز ساعت 18:30 به روي صحنه خواهد رفت.
جنگ راه شب ويژه برنامه اي است كه در شبهاي فصل گرم تابستان با اجراي هومن حاجي عبدالهي ساعت 00:30 بامداد از شبكه تهران به روي آنتن مي رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار