رودهن/

اجلاس غیرمتعهدها ترسیم گرشکست بزرگ تبلیغات و رسانه های غربی است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها به رغم ترفندهای تبلیغاتی با حضور حداکثری کشورهای عضو، ترسیم گر شکست بزرگ تبلیغات و رسانه های غربی است.

علیرضا قاسمی فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها اظهارداشت: کشورهای غربی با تبلیغات سهمگین خود سعی در ممانعت از حضور کشورهای عضو این جنبش داشتند ولی با وجود تمامی تبلیغات منفی دیدیم که این اجلاس با اقتدار و صلابت خاصی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اجلاس به گفته شرکت کنندگان و ناظران از بارزترین و ماندگارترین اجلاس های غیرمتعهدها بوده است، خاطرنشان کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران در ایران و حضور بی سابقه تمامی کشورهای عضو، منتج به برگزاری بهترین اجلاس ها نسبت به دوره های پیشین خود شد که این مهم برگرفته از توانمندی جمهوری اسلامی در برگزاری چنین مجلسی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در ادامه بیان داشت: یکی از عوامل موفقیت ایران در برگزاری اجلاس سران، فراهم سازی زیرساخت های لازم و ایجاد زمینه های مناسب در بحث خدمات زیربنایی بوده که خود در روند برگزاری هر چه مطلوب تر اجلاس سران غیرمتعهدها بسیار تاثیرگذار بود.

قاسمی در ادامه اذعان داشت: با وجود تمامی تبلیغات و توطئه های دشمن به ویژه صهیونیست علیه ایران در سال های اخیر، حضور میهمانان و سران و نیز بازدید آنان از شهرهای مختلف ایران سبب شد نگاه منفی علیه نظام در مسائل امنیتی و نبود زیرساخت های لازم تغییر یافته و رویکرد جدیدی به نفع جمهوری اسلامی در اذهان آنان پدیدار شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در طول سه سال ریاست ایران بر این اجلاس، شاهد برکات و نتایج مطلوب با توجه به دستاوردهای شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهدها بر جمهوری اسلامی خواهیم بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.