خوزستان/

راه‌اندازي دفاتر مشترك دانشگاه رامين و سازمان جهادكشاورزي

معاون پژوهشي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان با تصريح بر رويكرد طرح‌هاي پژوهشي امسال دانشگاه با اولويت پژوهش‌هاي تقاضا محور و گسترش ارتباطات اعضاي هيات‌علمي با سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي مختلف منطقه، گفت: ايجاد دفاتر مشترك با سازمان جهاد كشاورزي در سطح دانشگاه و اين ارگان به‌منظور تعامل بيشتر و دريافت نيازهاي پژوهشي در دستور كار است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،دكتر محمدحسين قرينه ‌در گفت‌وگو با خبرنگاران ـ با بيان اين مطلب عنوان كرد: با توجه به آن‌كه دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين يك دانشگاه تخصصي است درصدد تعريف نقش و جايگاه‌ خاص اين دانشگاه در استان با تأثيرگذاري مطلوب بر روند توسعه‌اي منطقه هستيم.

 وي تصريح كرد: بر همين اساس، نشست‌هاي اوليه‌اي با سازمان جهاد كشاورزي به‌منظور راه‌اندازي و ايجاد دفاتر مشترك در سطح دانشگاه و اين سازمان برگزار شده تا با ايجاد اين دفاتر تعامل بيشتري بين بخش تحقيقات و پژوهش دانشگاه با بخش‌هاي اجرايي برقرار و به ويژه پايان‌نامه‌هاي تحصيلات تكميلي به سمت رفع نيازها، مشكلات و معضلات كشاورزي استان سوق داده شود.

 

معاون پژوهشي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان افزود: راه‌اندازي اين دفاتر با ايجاد ارتباطات موثر بين اعضاي هيات‌علمي دانشگاه و كارشناسان سازمان جهاد كشاورزي، به دريافت نيازهاي پژوهش كشاورزي كمك مي‌كند. سياست‌گذاري‌هاي امسال طرح‌هاي پژوهشي اعضاي هيات‌علمي هم در جهت طرح‌هاي تقاضامحور است.

 

قرينه همچنين از برنامه‌ريزي دانشگاه براي برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي براي كارشناسان سازمان‌هاي مختلف خبر داد و گفت: زمان‌بندي اين كارگاه‌ها به‌زودي روي سايت دانشگاه اعلام مي‌شود./س

 


برچسب ها: راه اندازی ، دفاتر ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.