واژگوني ، 86 درصد سوانح رانندگي فوتي در جاده هاي استان سمنان

86 درصد سوانح رانندگي فوتي هفته گذشته در جاده هاي استان سمنان از نوع واژگوني وسيله نقليه بود .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس ، رييس پليس راه استان با اعلام اين خبر گفت : از شنبه 11 شهريور تا جمعه هفدهم اين ماه ، 50 فقره سانحه رانندگي در جاده هاي استان رخ داد که 7 فقره آن از نوع فوتي بود .
سرهنگ "عليرضا رضوي خبير" با اشاره به مرگ 8 نفر از هموطنان در هفته گذشته در جاده هاي استان سمنان ، اظهار داشت : 74 نفر نيز بر اثر وقوع 43 فقره تصادف جرحي ، راهي بيمارستان شدند .
وي ، واژگوني خودرو و خروج وسيله نقليه از جاده را مهمترين عامل بروز سوانح فوتي اعلام کرد و گفت : بي توجهي راننده به جلو و ناتواني راننده در کنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب آلودگي نيز مهمترين عوامل بروز اين سوانح است .
سرهنگ رضوي خبير تصريح کرد : 43 درصد حوادث منجر به فوت نيز در محور شاهرود – سبزوار رخ داده که خستگي و خواب آلودگي رانندگان در اين محور کويري ، عامل اصلي اين سوانح است.
رضوي خبير ادامه داد : 29 درصد تصادفات فوتي در ساعات 2 تا 4 بامداد به وقوع پيوسته و از نظر مجموع تصادفات فوتي و جرحي نيز ساعات 14 تا 16 بيشترين زمان وقوع حوادث بوده است .
وي با تاکيد بر استراحت به موقع در فواصل مناسب هنگام رانندگي ، خاطرنشان کرد : هموطنان بايد هشدارهاي پليس را جدي بگيرند و با پرهيز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگي سفري خوب ، مطمئن وآرام را براي خود و ديگران رقم بزنند .
رييس پليس راه استان سمنان ، توجه و اهتمام جدي مسئولان در خصوص اجراي راهکارهاي مناسب براي رفع مشکلات محورهاي کويري اين استان را نيز خواستار شد ./ف

برچسب ها: سوانح ، رانندگی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار