حجت‌الاسلام علوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

براي رسيدن به وحدت بايد از منافع شخصي گذشت/ براي حضور در انتخابات تصميمي نگرفته‌ام

نماينده مجلس خبرگان رهبري گفت: براي رسيدن به وحدت و توافق بر مسائل اصولي بايد از منافع شخصي و خود بيني گذشت و راه را براي رسيدن به وحدت و توافق بر مسائل اصولي هموار ساخت.

حجت‌الاسلام سيد محمود علوي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت وحدت ميان اصولگرايان گفت: هرچه وحدت ميان احزاب، مسئولين و مردم در سطوح مختلف بيشتر باشد، شاهد برکات بيشتري در راستاي خدمت رساني به مردم خواهيم بود.

نماينده مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: به منظور جلوگيري از پراکندگي و انحطاط بايد با توجه به اقتضاي پايبندي به ارزش‌هاي والاي اسلامي به سراغ وحدت رفت و در سطوح مختلف از اين امر استقبال شود.

وي تاکيد کرد: براي رسيدن به وحدت و توافق بر مسائل اصولي بايد از منافع شخصي و خود بيني گذشت و راه را براي رسيدن به وحدت و توافق بر مسائل اصولي هموار ساخت.

نماينده مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اظهارات برخي از احزاب در رابطه با متحمل بودن کانديداتوري خود خاطر نشان کرد: با وجود اظهارات و پيشنهادات مختلف در اين زمينه از سوي حزب‌هاي گوناگون تاکنون براي نامزدي در انتخابات رياست جمهوري تصميم خاصي اتخاذ نکرده‌ام.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وحدت ، اصولگرا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار