مراديان خبر داد؛

ارائه تسهيلات رفاهي به دانشجويان در سال تحصيلي جديد

صندوق رفاه دانشجویان در سال تحصیلی جدید تسهیلات رفاهی از جمله بحث تغذیه‌ای و بیمه دانش را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ کیوان مرادیان، رئیس صندوق رفاه دانشجویی صبح امروز در نشست خبری که در صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد طی سخنرانی گفت: برای اولین بار در سال گذشته دانشجویان می‌توانستند از هزینه تغذیه‌ای در کنار سایر تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی و شرایط آن و تغییرات که در رویکرد نظام به اقتصاد مقاومتی به وجود آمده قیمت غذای دانشجویی در سه مورد 290 تومان، 350 و 450 تومان که در سال گذشته بوده در سال 91 به ترتیب به 350 و 485 و 590 تومان رسیده است که البته اگر هر دانشجویی به هر دلیل نخواهد قیمت غذا را پرداخت کند 100 درصد آن به دانشجویان برگردانده می‌شود که البته بازپرداخت آن از طرف دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی در 60 قسط گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: قیمت صبحانه در سال تحصیلی جدید  300 تومان است که قیمت ناهار و شام نیز بر اساس نوع و کیفیت غذا تغییر می‌کند.

مرادیان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا کیفیت غذا در سال تحصیلی جدید برای دانشجویان بهتر می‌شود اظهار داشت: با دریافت خدماتی از جمله سرعت پخت و توزیع برای دانشگاه‌ها کیفیت غذا نسبت به سال گذشته با توجه به طعم و هزینه آن بهتر می‌شود.
امضای تفاهم نامه بین صندوق رفاه دانشجویی و چهار بیمه کشور برای ارائه خدمات بهتر بیمه‌ای برای دانشجویان
مرادیان در ادامه به اختصاص بیمه تکمیلی دانش به دانشجویان خبرداد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان به منظور ارتقا سلامت دانشجویان برای اولین بار  اقدام به ایجاد پوشش تکمیلی درمان دانشجویان شاغل به تحصیل در سراسر کشور نموده که تجمیع این بیمه با بیمه حوادث دانشجویی ، بیمه دانش نام گذاری شده است.

وی تصریح کرد: این بیمه بین 4 شرکت بیمه‌ای دانا ، دی، سینا و کارآفرین  با سقف قراردادهای مشخص با صندوق رفاه بسته شده است.

وی تصریح کرد: سقف مبالغ مشخص در ارائه خدمات بیمه‌ای به دانشجویان به ترتیب زیر است.
جراحی عمومی تا سقف 3 میلیون تومان، جراحی خاص تا سقف 5 میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی تا سقف 200 هزار تومان، داندانپزشکی 200 هزار تومان و عینک 100 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: البته با تاسیس باجه خدمات بیمه ای در محل دانشگاه‌ها و صدور کارت بیمه‌ای حوادث و تکمیلی چنانچه در بیمه حوادث که 300 نفر از دانشجویان از آن برخوردار نبوده‌اند در راستای ارائه تسهیلاتی بهتر و راحت تر به دانشجویان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: برای دانشجویانی که در نیم سال دوم تحصیلی دوره دانشگاه خود را آغاز می‌کنند خدمات بیمه‌ای از همان موقع به آنها ارائه خواهد شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار