از سوی دفتر طنز حوزه هنری

برنامه كارگاه های «هفتمین جشنواره طنز مكتوب» اعلام شد

برنامه كارگاه های آموزشی «داستان كوتاه و كوتاه نوشت»، «مقاله» و كارگاه «نمایشنامه و فیلمنامه» و نشست «آسیب شناسی طنز» از سوی دفتر طنز اعلام شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران روابط عمومی هفتمین جشنواره طنز مكتوب، كارگاه های آموزشی ارائه شده با حضور استادان شناخته شده طنزپردازی كشور، در دو سالن سلمان هراتی و اوستا حوزه هنری، 26 شهریور ماه و برپا خواهد شد.
بر اساس این خبر، كارگاه «داستان كوتاه و كوتاه نوشت» با حضور «رویا صدر» ساعت 10 صبح روز 26 شهریور در سالن سلمان هراتی برگزار خواهد شد.
همچنین ساعت 15 همان روز و در سالن سلمان هراتی كارگاه «مقاله» با حضور «محمدباقر انصاری»، و كارگاه «نمایشنامه و فیلمنامه» با حضور «سروش صحت» برگزار خواهد شد.
برگزاری نشست «آسیب شناسی طنز» با حضور «ناصر فیض»، «سیدجواد موسوی» و «اسماعیل امینی» از دیگر برنامه های جنبی هفتمین جشنواره طنز مكتوب است كه ساعت 10 صبح روز 26 شهریور در سالن اوستا برگزار خواهد شد.
لازم به ذكر است آیین اختتامیه این جشنواره 26 شهریور ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد و طی آن هفتمین جشنواره طنز مكتوب برگزیدگان این دوره خود را خواهد شناخت./م
برچسب ها: کارگاه ، جشنواره ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار