اصفهان/

توکیو و تاشکند رقبای اصلی اصفهان در میزبانی فوتسال باشگاههای آسیا

نماینده اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، از شهرهای توکیو ژاپن و تاشکند ازبکستان به عنوان رقبای اصلی اصفهان برای میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا در سال 2013 نام برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بر اساس گزارش هیات فوتبال استان اصفهان، استوارت رامالین گام که دیروز به منظور بررسی امکانات اصفهان برای میزبانی این مسابقات وارد اصفهان شده است، این مطلب را در دیدار با رییس این هیات بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان از سوی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان محل برگزاری مسابقات فوتسال 2013 باشگاههای آسیا به کنفدراسیون فوتبال این قاره معرفی شده است، افزود: پس از بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات شهرهای نامزد، میزبانی این دوره از رقابتها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: سابقه اصفهان در برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا و برگزاری مسابقات بین المللی از امتیازات ویژه این شهر است که مورد توجه اعضای کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب میزبان مسابقات فوتسال باشگاهها قرار خواهد گرفت.

در این دیدار علی اکبر ابرقویی نژاد رییس هیات فوتبال استان اصفهان نیز در خصوص امکانات سخت افزاری سالن های ورزشی مورد نظر، برنامه ریزی اجرایی مسابقات، هتل های اسکان تیم های مهمان و نیروی اجرایی AFC توضیح داد.

عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اشاره به میزبانی اصفهان در اولین دوره این رقابتها گفت: اصفهان آماده برگزاری دومین دوره از رقابتها به نحو مطلوب استب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.