گزارش فدراسیون جهانی تنیس روی میز:

جام فجر فرصتی برای نمایش مهمان نوازی ایرانیها

سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز، گزارشی را در خصوص برگزاری مسابقات جام فجر در سال 2012 به میزبانی ایران منتشر کرده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، یان مارشال مدیر سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز در یادداشتی سالهای اخیر را دوره جدیدی از تنیس روی میز برای ایران به خصوص نوشاد عالمیان و ندا شهسواری که در المپیک 2012 لندن حضور داشتند ، دانسته است.

در محدوده تورنمنتهای بین المللی به صورت مساوی دستاوردهای جدیدی در حال وقوع است، جام فجر برای رده سنی جوانان و نوجوانان از تاریخ 9آذر الی 12 آذر در قزوین و مسابقات بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان از تاریخ 23 آذر تا 26 آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

این دو مسابقه دارای جوایز نقدی چشمگیری است که می توان آنها را یکی از تورنمنتهای ماهرانه در سطح بین الملل نامید.

براساس این گزارش، از مهمان نوازی ایرانیها تعریف شده و بیان کرده است: جمهوری اسلامی ایران در مهمان نوازی سرآمد و بی نظیر است و بهترین خدمات را به بازیکنان و مربیان ارائه میدهد.

در رقابتهای نوجوانان و جوانان که در قزوین برگزار خواهد شد هر تیم می تواند سه بازیکن و یک مربیبه این مسابقات اعزام نماید و در مسابقات بزرگسالان که در تهران برگزار می شود هرتیم می تواند چهار بازیکن و یک مربی ویک مدیر تیم های بانوان به این مسابقات اعزام نماید.

در مسابقات فجر به صورت همزمان مسابقات آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

همچنین دررقابتهای بزرگسالان که در تهران برگزار می شود مردان و زنان به میدان خواهند رفت.

هزینه های سفر: کلیه هزینه های سفر به ایران باید توسط شرکت کنندگان و انجمن های کشورهای حاضر در مسابقات پرداخت می گردد.

البته وسیله ایاب و ذهاب از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) نزدیک ترین فرودگاه به هتل ها و سالن مسابقات برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است، هشتمین دوره مسابقات نوجوانان و جوانان جام فجر در قزوین برگزار می شود که با توجه به برگزاری مسابقات دختران در این رده ، برای نخستین بار دارای رنکینگ جهانی است . در رده بزرگسالان نیز بیست و یکمین دوره جام فجر در تهران برگزار می شود که این رقابت ها نیز در دو بخش آقایان و بانوان انجام می شود و دارای جایزه نقدی و رنکینگ جهانی است ./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار