بيرجند/

پدیده شوم وهابیت ساخته و پرداخته استعمار

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی شکل‌گیری پدیده شوم وهابیت را ساخته و پرداخته استعمار دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در جمع مسئولان دامپزشکی شهرستان فردوس اظهار کرد: وهابیت به عنوان دشمن اصلی وحدت اسلامی، امروزه به عنوان ابزاری برای تفرقه‌افکنی و توطئه‌گری در خدمت دشمنان اسلام است.

حجت‌الاسلام محمد سجادی صبح امروز پنج‌شنبه در جمع مسئولان دامپزشکی شهرستان فردوس اظهار کرد: وهابیت به عنوان دشمن اصلی وحدت اسلامی، امروزه به عنوان ابزاری برای تفرقه‌افکنی و توطئه‌گری در خدمت دشمنان اسلام است.

حجت‌الاسلام محمد سجادی با اشاره به عملیات جنایتکارانه اخیر وهابیون در انفجار، تخریب و نبش قبر یکی از فرزندان امام حسن (ع) به نام محسن در حلب سوریه یادآور شد: بیش از یک‌هزار سال است که این مکان مقدس در شهر حلب زیارتگاه شیعیان و شیفتگان اهل بیت (ع) است که بر اثر جنایت فجیع و دلخراش وهابیون با مواد منفجره تخریب شد.

وی وهابیت را به عنوان ابزاری برای استعمارگران غرب، برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان دانست تا جلوی حرکت بیداری اسلامی را در بین مسلمانان بگیرند و برای اینکه دیگران را با خود همراه کند، نوک پیکانش را متوجه شیعه کرده است.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:امروز دشمن با تمام توان در صحنه است و ما باید در مقابله با دشمنان اسلام به ویژه وهابیون که تخریب اماکن متبرکه و مقدس شیعیان را در دستور کار دارند بیش از پیش تلاش کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.