بیانیه جنبش سایبری دفاع از مقدسات، نسبت به هتک حرمت پیامبر اسلام(ص)

هرگز از مواضع و اهداف و مقدسات خود دست نخواهیم برداشت و همواره در برابر حمله و یورش ناجوانمردانه دشمنان به هر صورتی که باشد با عزمی راسخ دفاع خواهیم کرد

بیانیه فعالان سایبری در جبهه وبلاگی غدیر بدین شرح می باشد :

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون

می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید

سوره مبارکه صف ، آیه شریفه8

انا لله و انا الیه راجعون
«دین اسلام»؛ دین رأفت، رحمت، مودّت و دوستی است و پیامبر اسلام(ص) به عنوان رحمت برای عالمیان از جانب خداوند مبعوث به رسالت شده است و هر کجا ندای مظلومی که درخواست کمکی را سر داده باشد، این اسلام است که مسلمین را بر یاری آن مظلوم بپا میدارد . از همین جهت است که کافران و ظالمان و منافقان در این مسیر همیشه با زخم هایی که از غیرت مسلمین خورده اند دست از سمپاشی و کید و حیله ورزیدن بر نداشته و همواره با تحریک غیرت مسلمین و مومنین مخصوصا در زمانهایی که مسلمین به موفقیت های بزرگ دست یافته اند از هر مکری در این راه بهره جستند.
و اما مسلیمن و مومنین آگاه همواره با اتحاد و اتخاذ تصمیمات به موقع و مواضع سریع خود برخورد جانانه ای با این دشمنی ها داشته اند.

و امروز دشمنان باید بدانند که با تحریر کلمات موهن در کتابی شیطانی و یا اهانت به کتاب آسمانی ما قرآن و یا با تنظیم اهنگ و ساخت فیلم های موهن در جریحه دار کردن روح مسلمانان مخصوصا شیعیان دیگر نخواهند توانست در دل ایشان ذره ای شک و ریبی ایجاد کنند؛ بلکه هر بار با اینچنین اقداماتی مسلمین استوار تر و خروشان تر از قبل بر سر شیاطین روزگار خواهند تاخت و در اراده خود استوار تر ار پیش در پایبندی به مقدسات و دفاع از انها خواهند بود.

جبهه وبلاگی غدیر و همه اعضاء این پایگاه که اکثرا از کاربران و نویسنده های ارزشی و انقلابی و ولایتمداران عرصه رسانه می باشند بار دیگر با انتشار این بیانیه در وبلاگها و سایتها و خبرگزاریهای در فضای سایبر و حقیقی با وحدت کلمه اعلام میدارد که ما مسلمانان و آزادیخواهان هرگز از مواضع و اهداف و مقدسات خود دست نخواهیم برداشت و همواره در برابر حمله و یورش ناجوانمردانه دشمنان به هر صورتی که باشد با عزمی راسخ دفاع خواهیم کرد و مبارزه ما تا شکست و سر خورده گی و ان شالله تا نابودی کفر و ظلم در جهان از پای ادامه خواهد داشت. اکنون همگی به اتفاق در جبهه جنگ نرم به مبارزه و رزم خویش ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال برای رسیدن به اهداف و استواری و ثبات در این راه کمک و استعانت می طلبیم.

وَ کانَ حَقّاً عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین


برچسب ها: رسول الله ، جنبش ، جبهه ، غدیر ، توهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.