شهرکرد /

محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)

اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری، با برگزاری راهپیمایی، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، احزاب و تشکل های سیاسی، سازمان های مختلف بسیج، سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان، اصناف و بازاریان، با انتشار بیانیه های جداگانه، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) را محکوم کردند.
در این بیانیه ها آمده است: بار دیگر، ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها به نگین آفرینش، پیامبر رحمت و مودت (ص)، توهین کردند و قلوب مسلمانان عالم را جریحه‌دار کردند.
اقدام موهن، ضدانسانی و شیطانی ایادی استکبار جهانی در ساخت و پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام؛ حضرت محمد( صلی الله علیه و آله و سلم) توسط یک صهیونیسم دین ستیز تبعه آمریکا، اهانت به ادیان آسمانی است که بدون شک، برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی و در راستای انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی در عالم اسلام و اسلام هراسی طراحی و اجرا شده است.
توهین به انبیاء الهی (ع)، هر قدر که باشد، چیزی از ارزش و اعتبار آن بزرگواران نمی‌کاهد، اما توهین به نمادهای دینی و مقدسات، در راستای آزادی بیان نیست و نقض صریح قانون و منشورهای حقوقی و بین‌المللی به شمار می‌رود.
تولید این فیلم، میزان انحطاط اخلاقی و فکری غرب و دشمنی استکبار جهانی و صهیونیسم با اسلام به عنوان دین دعوت کننده به فضیلت و پاکی و عفاف را نشان می‌دهد.
این گونه، حملات دیوانه‌وار و خفت‌بار نشانگر آن است که آنچه امروز آماج حملات پی در پی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است، اصل اسلام عزیز، قرآن مجید و وجود مبارک اشرف مخلوقات؛ پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و هر آنچه که نشانی از اسلام و مسلمانی دارد، است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سکوت خفت بار سران کشورهای اسلامی و دولت جنایت‌ پیشه آمریکا، نسبت به این گونه اقدامات منزجرکننده که در راستای اسلام ستیزی انجام می شود، عامل اصلی استمرار این اقدامات است که بدون تردید، تبعات این توهین‌ها، دامنگیر سرمداران کاخ سیاه و وابستگان آن، خواهد شد./س
برچسب ها: محکومیت ، هتک ، حرمت ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.