رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: چراغ زرد گردان و برچسب امسال بر روی خودروهای سرویس مدارس نصب می شود.

احمدرضا ایمانی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بر اساس توافقنامه ای که میان آموزش و پرورش، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر تهران منطقه سه مقرر شد. کلاس های آموزش اخلاق و برخورد با دانش آموزان برای رانندگان سرویس مدارس برگزار می شود.
وی با اشاره به این که این کلاس ها 3 ماه یک بار برگزار خواهد شد ادامه داد: بر اساس بند 3 این توافقنامه رانندگان موظف اند در راستای صرفه جویی در هزینه و سوخت از سرویس های قانونی و مجاز استفاده کنند.
وی ادامه داد: بر روی تمام خودروهای سرویس برچسب خودرو نصب می شود.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران افزود: کار گروه سرویس مدارس وظیفه ی رسیدگی به این امر را بر عهده دارند که این کار گروه ها در مدارس از مدیر مدرسه، مربی پرورش نماینده اولیا و پیمانکار تشکیل می شود.
ایمانی با اشاره به این که معمولا در مدارس مدیر اجرایی سرویس داریم اظهار داشت: قرار است امسال خودروهای سرویس چراغ های زرد گردان داشته باشند تا با فعالیت این چراغ ها هنگام سوار و پیاده شدن دانش آموزان شهروندان حریم دانش آموزان را رعایت کنند.
وی با اشاره به این که تاکید می کنیم اولیا در روز اول مهر از وسایل شخصی استفاده نکنند اظهار داشت: والدین می توانند برای ثبت نام فرزندان خود برای سرویس مدارس به مدارس مراجعه کنند.
بر مبنای نرخ سال گذشته برای سرویس مدارس ثبت نام کنند.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: نرخ سرویس مدارس امسال افزایش چندانی نداشته است و بعد از ابلاغ این نرخ در اختیار مدارس قرار می گیرد.
احمدرضا ایمانی خاطر نشان کرد: اولیای محترم می توانند تنها نرخ سرویس را به حساب مدرسه واریز کنند و به هیچ وجه این نرخ را در اختیار دیگران نگذارند.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: این نرخ می تواند به صورت یکجا یا پرداخت 40 درصد نرخ اول و مابقی تا اسفند ماه صورت گیرد./ل
برچسب ها: برچسب ، خودرو ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار