در گفتگوي حجت‌الاسلام آقاتهراني با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

تکرار/در جلسه جبهه پايداري با آيت‌الله مصباح چه گذشت/ دعوت آيت‌الله مصباح براي مقاومت

دبير‌كل جبهه پايداري با اشاره به جلسه اعضاي اين جبهه با آيت‌الله مصباح يزدي به تشريح اهم مسائل اين ديدار پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمين مرتضي آقاتهراني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ديدار اعضاي جبهه پايداري با آيت‌الله مصباح يزدي اظهار داشت:‌ اين نشست از ساعت 9 صبح ديروز(شنبه) تا نماز ظهر در قم برگزار شد.
 
وي افزود: جلسه روز گذشته در حضور آيت‌الله مصباح از اين جهت كه دوستان بعد از انتخابات وقت گذاشتند و مسئله اساسنامه را به صورت جدي خدمت استاد مطرح كردند، مطلوب ارزیابی می‌شود.
 
دبير‌كل جبهه پايداري در رابطه با سخنان آيت‌الله مصباح يزدي در اين دیدار خاطرنشان كرد:‌ ايشان با اشاره به آيه‌اي از قرآن كريم  «ان‌الذين قالوا ربنا‌الله ثم استقاموا» «كساني كه مي‌گويند خداي ما، الله است و سپس استقامت مي‌كنند آنها خوفي برايشان نيست و نبايد از گذشته و آينده هراسي داشته باشند‌» اعضای جبهه را به مقاومت و ایستادگی فرا خواندند.
 
وي متذكر شد: آيت‌الله مصباح، اعضاي جبهه پايداري را به بندگي خدا دعوت كرد و به دو شرط عبوديت و ربوبيت را براي پيشرفت در كارها و وابسته نشدن افراد به ثروت و مقام را لازم دانست و بر آن تاکید کرد.
 
حجت‌الاسلام آقاتهراني اظهار داشت:‌ در رابطه با برنامه‌هاي جبهه پايداري‌ و ارکان اساسنامه نیز  به بحث نشستيم و با توجه به اينكه در نظر داريم، كاري ارزشمند ارائه دهيم بايد بعد ارزشي را حفظ كرده و براي رسيدن به آن ايستادگي كنيم.
 
وی درباره برخي شايعات مبني بر شكاف در جبهه پايداري گفت: از اين دروغ‌ها كمابيش مطرح مي‌شود اما نسبت به آن حساسيتي نداريم و اهميتي براي اين بحث‌ها قائل نيستم که وقت برای رسیدی به آن اختصاص دهیم‌.
 
دبير‌کل جبهه پایداری در خاتمه خاطر‌نشان کرد:‌ محور اصلي‌ دیدار اعضاي جبهه پايداري با آيت‌الله مصباح، استوار بر مسائل اخلاقي و اسلامي بود و ایشان اعضا را به بندگی خدا و ایستادگی‌ دعوت کردند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دیدار ، تهرانی ، مصباح ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار