خداداد:

تشنه سمت در فدراسیون نیستم/مشکلی با x و y ندارم

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو گفت: تشنه کسب مسئولیت در تیم ملی و فدراسیون نیستم و با کسی هم مشکلی ندارم.

بهزاد خداداد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: مشکلی با کسی در داخل و خارج فدراسیون ندارم و تنها موضوعی که همه قهرمانان دلسوز آن هستند پیشرفت تکواندو در این مورد است.

وی افزود: بسیاری از مسائل هم اکنون در تکواندو از مسیر اصلی خود خارج شده و امیدوارم بعضی ها بدون در نظر گرفتن منافع شخصی خود بتوانند به بهترین شکل به آن خدمت کنند و تصمیم عاقلانه ای برای تکواندو بگیرند.

خداداد تصریح کرد: می توانستیم در بازی های المپیک 2012 لندن صاحب دو نشان طلا شویم اما به هر دلیل این امر میسر نشد این موضوع در نشست فنی قهرمانان و کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت که بودن این اشخاص نعمتی برای تکواندو بوده و امری منطقی به نظر می رسد.حرف هایم پس از آن جلسه کاملا منطقی بود چون برای این خانواده زحمت کشیده ام.

وی ادامه داد: تکواندو یکی از بهترین رشته های ورزشی در کشور است و امیدوارم بتواند همچون گذشته در مسیر اصلی خود قرار گیرد. هم اکنون پایان کار تکواندو ایران نیست و مطمئنم با وجود جوانان مستعد و با انگیزه باز هم می توانیم با برنامه ریزی درست و اصولی به افتخارات بزرگی دست یابیم.

قهرمان سابق جهان گفت: هرگز قصد تخریب تکواندو را ندارم همه قهرمانان این رشته با سال ها تجربه و افتخار آفرینی همیشه دلسوز تکواندو هستند و برای موفقیت آن تلاش می کنند.

وی افزود: با پولادگر و ذوالقدری هم مشکلی ندارم اما هم اکنون تکواندو در مسیری که باید باشد نیست. امیدوارم اشخاص انتقاد پذیر باشند تا تکواندو بتواند در جایگاه واقعی خود در ایران و جهان بایستد.

وی خاطرنشان کرد: آقایان می دانند پس از خداحافظی از تیم ملی هرگز به فدراسیون نرفته ام و تشنه حضور در پست های مختلف نیستم قبل از المپیک هم برای انگیزه تکواندو کاران ملی پوش و دوستانم چند بار به دیدار آنها رفتم.

شاید بعضی ها تصور کنند با انجام مصاحبه قصد مطرح کردن خود و چشم داشتی به سمتی در فدراسیون و تیم های ملی دارم در حالی که اینطور نیست. هم اکنون مشغله کاری زیاد و اهداف بزرگی دارم و به این پست ها فکر نمی کنم تمام انرژی خود را برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته تربیت بدنی گذاشته ام.

خداداد در مورد تشکیل جلسه کارشناسی فدراسیون در مورد نتایج تیم ملی در بازی های المپیک لندن اظهار داشت: بودن قهرمانانی نظیر بیژن مقانلو، هادی ساعی، مهدی بی باک همیشه برای تکواندو مایه افتخار و نعمت است و مشکلی در مورد حضور آنها در این جلسه ندارم. مشکلی با X و Y هم ندارم و هر آنچه که پس از جلسه گفته شده تنها برای پیشرفت تکواندو و دلسوزی برای آن است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار