قديري ابيانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدعيان آزادي بيان، نفي هولوكاست را بر نمي‌تابند

سفير سابق ايران در مكزيك و استراليا گفت: توجيه آمريكايي‌ها در توهين به پيامبر اسلام (ص) آزادي بيان است در حاليكه همين دولتمردان استكبار نفي هولوكاست را برنمي‌تابند.

محمد حسن قديري ابيانه كارشناس مسائل استراتژيك در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به ساخت و انتشار فيلم موهن عليه پيامبر اكرم (ص) اظهار داشت: صهيونيست‌ها در آمريكا با حمايت مسيحياني مثل تري جونز كشيش منحرف آمريكايي دست به توليد و انتشار اين فيلم اهانت آميز نسبت به پيامبر (ص) زدند، اين درحالي است كه پيامبر اسلام (ص) حضرت مسيح (ع) را پيامبري اولوالعزم معرفي كرد و قرآن معجزات بيشتري را براي آن حضرت و مادر پاكش مريم مقدس(س) قرار داده است.

اين كارشناس مسائل بين‌الملل تصريح كرد: پيامبر (ص) حضرت مسيح (ع) را اين طور والامقام معرفي كردند در حاليكه از ديد يهود صهيونيستي تولد حضرت مسيح نه يك معجزه بلكه وي فرزند رابطه نامشروع و نابخشيدني معرفي شده است به همين دليل نيز مسيح (ع) را مستحق مرگ بر روي صليب ميدانند.

وي در ادامه افزود: صهيونيست‌ها در غرب اين تفكر و نگاه خويش به حضرت مريم و حضرت مسيح (ع) را از ديد مسيحيان غربي پنهان مي نمايند و فردي مثل تري جونز كشيش منحرف با تحريك و حمايت يهود صهيونيستي، به آتش زدن قرآن مبادرت مي‌ورزد در حاليكه به گفته خود حتي قرآن کريم را نخوانده كه بداند محتواي مفهومي آن چيست.

سفير سابق ايران در مكزيك و استراليا گفت: آمريكايي‌ها توهين به پيامبر اکرم(ص) را جزئي از آزادي بيان براي خود توجيه مي‌كنند اما نفي هولوكاست را برنمي‌تابند، خوشبختانه مسلمانان در همه جاي دنيا به اعتراض عليه اين اهانت برخواسته‌اند و از آن طرف آمريكاي مستكبر را وادار به پرداخت هزينه آن كردند.

قديري ابيانه خاطرنشان كرد: خوشبختانه امروز با بيداري اسلامي و سقوط ديكتاتورها اوضاع منطقه متحول شده و جبهه دفاع از اسلام ازملت‌ها فراتر رفته است و دولت‌هايي مثل مصر، تونس، سودان، و امثالهم نيز در اعتراض به اهانت‌هايي از اين قبيل به جمهوري اسلامي ايران اضافه شده‌اند.

كارشناس مسائل استراتژيك تصريح كرد: مسلمانان بايد بدانند كه ريشه اصلي اهانت به مقدسات اسلامي، صهيونيسم است كه نه تنها فلسطين را اشغال كرده بلكه بر مقدرات غرب نيز حاكم شده و سياست خارجي كشورهايي مثل آمريكا، كانادا، انگليس، آلمان و هلند را نيز در دست گرفته است.

وي در ادامه يادآور شد: مسلمانان جهان بايد تا حذف رژيم صهيونيستي از نقشه جهاني و بازگرداندن فلسطين به جاي آن از پاي ننشينند و به مبارزات خود ادامه دهند تا بساط توهين به مقدسات اسلامي از ريشه كنده شود.

سفيرسابق ايران در مكزيك و استراليا اظهار داشت: دادگاه‌هاي كشورهاي اسلامي بايد اهانت‌كنندگان به اسلام را هرچند به صورت غيابي محكوم و حكم غيابي صادر كنند.

وي افزود:  آنچه باعث تأسف است اين است كه نخست وزير مصر كه از وزراي دولت گذشته است به مبارزين مصري و محكوم كنندگان توهين به مقدسات اسلام، اهانت كرده است.

سفير سابق ايران در مكزيك و استراليا خاطر نشان کرد: اين فرد مدعي شده است كه مردم مصر براي اعتراض به توهين كنندگان فيلم موهن عليه پيامبر اسلام(ص) در سفارت آمريكا پول گرفته اند!چگونه ممكن است ميليون‌ها نفر از مردم مصر بخاطر اعتراض به پيامبرشان پول گرفته باشند؟

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار