انسداد تقاطع 212 با خیابان حجر بن عدی درمنطقه 4 بررسی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: تا قبل از بازگشایی مدارس به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه، انسداد تقاطع 212 با خیابان حجر بن عدی بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبدالقادر میرزایی ضمن بیان این مطلب افزود: بررسی انسداد تقاطع 212 با حجر بن عدی و همسطح سازی و اجرای خط کشی 10 مقطع در محسور نمونه حجر بن عدی در دستور کار این حوزه قرار گرفته است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: به منظور رفع گره های ترافیکی ناحیه 5 و سهولت در تردد وسایل نقلیه ایستگاه تاکسی در ضلع جنوب غربی فلکه چهارم و ضلع جنوب غربی فلکه دوم جا به جا می شود.
میرزایی در ادامه با اشاره به نصب نرده در رفیوژ  میانی خیابان حجر بن عدی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ با ایمن سازی و نصب نرده در خیابان حجر بن عدی تقاطع فلکه سوم تهرانپارس امنیت تردد شهروندان ارتقا خواهد یافت و شاهد روان سازی ترافیکی در خیابان های مظفری و خیری خواهیم بود.
وی اضافه کرد: تا قبل از بازگشایی مدارس تمهیدات لازم برای جابه جایی مطلوب مسافران در ایستگاه های تاکسی اجرا می شود.
**بهسازی 950 متر مربع از معابر ناحیه 6 منطقه 4
در ادامه سیف اله طالبلو شهردار ناحیه 6 منطقه 4 تصریح کرد: اداره فنی و ترافیک ناحیه 6، اقدام به ترمیم نوارهای حفاری و روکش پیاده روهای خیابان های درخشان، میراعلمی، مسعودی و شهید زهدی و طالقانی کرد، که در این عملیات با پخش 280 تن آسفالت 950 متر مربع از معابر محله خاک سفید بهسازی و مناسب سازی شد.
طالبلو تأکید کرد: به منظور کاهش سرعت خودروها و افزایش ایمن تردد عابرین پیاده، به همت واحد ترافیک ناحیه 6، 10 رفیوژ میانی پیش ساخته و جان پناه ایمنی عابر پیاده و 340 استوانه ارتجاعی در تقاطع خیابان شهید نصیری در شهرک شاهد و خیابان شهید غفاری نصب شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرسوده شدن خط کشی خیابان های شهید نصیری، غفاری، شفیعی مقدم، شبستری، معینی نژاد واحد ترافیک ناحیه 6 اقدام به خط کشی محوری در معبرهای مذکور به طول 20300متر کرد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار