بيانيه/ در محكوميت فيلم اهانت آميز به پيامبر اعظم(ص)

جسارت به ساحت نبوي جز بي‌آبرويي ره‌آورد ديگري براي بانيان آن ندارد

در پي انتشار فيلم موهن آمريكايي اسرائيلي و توهين به ساحت قدسي پيامبر اعظم(ص) معاونت سياسي بسيج قوه قضاييه و وزارت دادگستري بيانيه‌اي را صادر و اين اقدام غير اخلاقي را محكوم كرد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در پي انتشار فيلم موهن آمريكايي اسرائيلي و توهين به ساحت قدسي پيامبر اعظم(ص) معاونت سياسي بسيج قوه قضاييه و وزارت دادگستري بيانيه‌اي را در محكوميت اين اقدام موهن و غير اخلاقي صادر كرد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

جريان مرموز صهيونيسم مانند گذشته براي مصادره وقايع سياسي جهان به نفع خويش، دست به اقدامي سخيف زده و پيامبر پاكي و رحمت را مورد اهانت قرار داده است.

پرواضح است پرتاب سنگ سياه اين جسارت‌ها برساحت خورشيد مطهر نبوي حضرت محمد مصطفي(ص) جز بي آبرويي براي بانيان آن نتيجه اي ندارد، اما امت اسلامي ناگزيرند واقعيات مطرح در اين جريان مرموز را بررسي و شناسايي كنند.

فراگيري نهضت جهاني اسلام در كشورهاي غربي و بخصوص تحت سيطره آمريكا و همچنين پيشرفت بيداري اسلامي تا قلب اروپا قطع به يقين اركان ليبراليسم غرب را متزلزل كرده و سردمداران مضطرب و ماجراجوي آن -كه از مقابله با اين جريان حقيقت جو عاجز و سرخورده شده اند- چاره اي جز تخطئه و سياه نمايي رسانه اي از بيداري ملت‌ها ندارند تا از تسّري بيداري اسلامي و نفرت از تفكر ليبراليستي غربي به ساير كشورها جلوگيري كنند.

به نظر مي‌رسد چنين رفتارهاي شنيعي از يك طرف در راستاي بهره برداري از تبعات بروز احساسات پاك مسلمانان نسبت به منافع آمريكا و اسرائيل و از سوي ديگر به منظور محك زدن دولت‌هاي روي كار آمده در كشورهاي اسلامي باشد، چه اينكه سوال بزرگ انقلابيون ليبي و مصر اين است كه دولت‌هايي كه با نثار خون شهداي اين 2 انقلاب شكل گرفته اند چرا تاكنون موضعي برابر اين اقدام سخيف اتخاذ نكرده اند؟

دراين ميان، انقلاب اسلامي ايران در اوج مظلوميت، تاكنون مديريت بر قلب‌هاي مسلمانان و آزادگان جهان را به دست گرفته و كار به جايي رسيده كه دشمن با تمام توان نظامي، سياسي، اقتصادي و رسانه اي خويش پشيمان سازي انقلاب از آرمان‌هاي خود را در دستور كار قرار داده است.

ما قضات و كارمندان بسيجي دستگاه قضايي ضمن محكوم كردن اين اقدام ضد حقوق بشري، سخيف و ناجوانمردانه اعلام مي‌داريم تا آخرين قطره خون خود به پاسداشت عزت و اقتداري كه حاصل خون شهداي انقلاب است متعهديم و گوش به فرمان ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه اي(دامت بركاته) با اقتدار، هوشمندانه و با بصيرت در عرصه‌هاي پرچالش جهان قدم برخواهيم داشت تا پرچم اين انقلاب به دستان ولي مطلق فقيه به مهدي فاطمه (عج) سپرده شود. انشاء الله....

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: بیانیه ، بسیج ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۰۹:۰۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
تشکر تشکر
آخرین اخبار