اختلال تلفن ثابت ادامه دارد؛

در خیابان پیروزی همچنان صدابه صدا نمی رسد / تنها پاسخ مسئولين به شهروندان " ما مسئول نیستیم"‌

بیشتر از سه ماه از آغاز اولین قطعی های تلفن ثابت به دلیل انجام پروژه عمرانی اتوبان امام علی گذشته است و دلایل مختلف همچنان امکان برقراری ارتباط تلفنی به اهالی خیابان پیروزی را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: اختلالی که در تماس با 17 برطرف شدن آن حداکثر 72ساعت به طول می انجامید اما حالا با گذشت بیش از 3 ماه نه تنها تلفن های قطع شده وصل نشده است بلکه مشکل جدیدی نیز به مشکلات قبل اضافه شده است.

اهالی پیروزی این دوره قبض تلفن دریافت نکرده اند وعلت آن را قطع بودن تلفن ها فرض کرده اند غافل از اینکه در مراجعه به مرکز مخابرات پیروزی برای پیگیری قطعی تلفن هایشان این بار دلیل جالبی بریا قطعی ها شنیده اند.

براساس این گزارش و طبق گفته شهروندان تازه ترین دلیلی که برای قطعی تلفن ها عنوان شده است عدم پرداخت بدهی است، بدهی که مربوط به این سه ماه قطعی و نداشتن تلفن می شود.

براساس این گزارش شهروندان در پاسخ به اینکه چرا بابت این مدت قطعی ناچار به پرداخت قبض هستند و اینکه چرا قبض ها به دستشان نرسیده است تنها یک پاسخ شنیده اند " ما مسئول نیستیم"‌

مسئول یکی از آژانس های توریستی در این خصوص گفت‌:‌ بعد از حدود سه ماه تنها یک هفته تلفن ثابت موسسه ما وصل بود که هفته گذشته با یک پیغام صوتی متوجه شدم 72 ساعت فرصت دارم تا بدهی خود را که مبلغش 21هزار تومان بود پرداخت کنم و در غیر این صورت خط یک طرفه می شود.

وی افزود:‌صبح روز بعد در حالی که هنوز 10ساعت هم از این پیغام نگذشته بود متوجه شدم که خط به دلیل بدهی قطع شده است مشکلی که برای اکثر کسبه پیش آمده است باز هم برای پیگیری بیشتر به سراغ طالبی مدیر کل منطقه 3 مخابرات  رفتیم.

ویطالبی مدیر کل منطقه 3 مخابرات  در این رابطه گفت:‌ مشکل تلفن های منطقه پیروزی تنها به دلیل عملیات عمرانی مربوط به پروژه امام علی است و در خصوص توزیع قبوض مشکلی نداریم و قبض ها به صورت مکانیزه و منظم توزیع می شود. /ل

برچسب ها: اختلال ، تلفن ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار