كميته فني پشت بازيكنان پنهان نشود

امامي فر: ژوزه بايد پاسخگو باشد چون عملكرد تيمش فاجعه است

هافبك سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشكلات پرسپوليس ريشه اي است و بايد يك فكر اساسي براي اين تيم شود.

عليرضا امامي فر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: مشكلات پرسپوليس ريشه اي است و براي خروج از بحران،‌بايد يك فكر اساسي براي اين تيم شود براي پرسپوليس  نبايد يك نفر تصميم بگيرد بلكه يك گروه بايد تصميم بگيرند و تصميمات شان را عملي كنند.
 
وي افزود: اگر نفرات بر اساس ارز شها  و لياقت شان به زمين بروند،‌ براي پرسپوليس خيلي بهتر است وقتي يك نفر 90 دقيقه در زمين هست و هيچ كاري نمي كند چرا عوض نمي شود؟ چرا بازيكن  كه سه سال است جايي بازي نكرده و از نظر بدني مشكل دارد و اضافه وزن او كاملا مشخص است در تركيب اصلي قرار مي گيرد؟
 
امامي فر تصريح کرد: پرسپوليس تاكيتك ندارد و هر كسي هر كاري دلش مي خواهد، در زمين انجام مي دهد شايد هم ژوزه تاكتيك دارد اما بازيكنان نمي توانند تاكتيك مورد نظر او را پياده كنند.
 
هافبك  سابق پرسپوليس اظهار داشت: عده اي مي گويند ژوزه را بايد عوض كنند اما اين مربي را چه كسي و بر چه اساسي آورد؟ ژوزه با چه برنامه اي به پرسپوليس  آمد؟ مگر كميته فني ژوزه را نياورده است؟  چرا كميته فني امروز پشت بازيكنان پنهان مي شود؟  به نظر من هم كميته فني و هم خود ژوزه امروز بايد پاسخگو باشند.
 
وي افزود: پيشكسوتان پرسپوليس بايد دور هم بنشينند و مسائل و اتفاقات اين 8 هفته را درست و كامل بررسي كنند و بعد تصميم بگيرند.

تمام پيشكسوتان پرسپوليس بازيكنان بزرگ و ملي پوش بوده اند و بايد عملكرد مجموعه پرسپوليس  را بررسي كرده و نتيجه بگيرند پرسپوليس در 8 بازي قبلي تنها 12 موقعيت گل داشته كه براي تيمي مثل پرسپوليس  فاجعه است.

او در ادامه گفت: پرسپوليس نفرات خوبي را جذب كرده است و مربي هم دارد راه  حل خروج از بحران اين تيم تعامل پيشكسوتان است رويانيان و گروهش بايد با پيشكسوتان تيم جلسه اي بگذارند و با دليل  و منطق بگويند كه اگر ژوزه بماند  به نفع تيم است يا اگر برود به نفع خواهد بود.
 
امامي فر در پايان گفت:  متاسفانه در پرسپوليس  هيچ كار آماري و منطقي انجام نمي شود و هر بازي نسبت به بازي قبل نمايش ضعيف تري دارند يك سري آدم ها بايد از پرسپوليس  بروند چون امتحان خودشان را در 8 بازي آينده پس داده اند اين افراد بايد بروند و از بازيكنان بايد در تركيب تيم استفاده شود كه انگيزه داشته باشند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار