حبيبي:

رئیس جمهور اعلام کند مقابله با مقدسات اسلام مخالفت با فطرت بشری است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بيان اينکه رئیس جمهوری باید اعلام کند مقابله با اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) مخالفت با فطرت بشری است، گفت: رئیس جمهور باید مصوبات اجلاس تهران را در سازمان ملل پیگیری کند و ممنوعیت اهانت به مقدسات الهی در مجمع اخیر سازمان ملل را به عنوان یک قانون به تصویب برسد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمد نبي حبيبي، دبير کل حزب موتلفه اسلامی، که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، افزود: صهیونیست ها برای مقابله با موج جهانی شدن نفرت از صهیونیسم می خواهند مسیحیان را هم در این نفرت بی نصیب نگذارند و با راه اندازی جنگ های صلیبی قدری از بار این نفرت را بکاهند.

حبیبی با اشاره به فیلم موهنی که علیه پیامبر اسلام(ص) با همکاری صهیونیست ها و آمریکایی ها ساخته شده است تصریح کرد: این فیلم یک چیزی فراتر از هجو و استهزاء پیامبر عظیم الشان جهان اسلام(ص) است. پیامبر گرامی اسلام به هنگام فتح مکه، کفار و مشرکین را عفو کرد اما شمار اندکی که شان و مرتبت پیامبر را هجو و مسخره کرده بودند نبخشید. اگر امروز می بینیم جهان اسلام یک پارچه خشم و نفرت نسبت به صهیونیست ها و آمریکائی ها دارد به این دلیل است که اسلام توهین و مسخرگی را بر نمی تابد و با شدیدترین موضع آن را می کوبد.

وی افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند هزینه های حمایت از صهیونیسم برای آنها بیش از این هاست و آنها باید به نصیحت رهبر معظم انقلاب عمل کنند و از مسیر حمایت از صهیونیسم برگردند. راه اندازی جنگ ادیان مفری برای صهیونیست ها است و این رویکرد صلح جهانی را به خطر می اندازد، امروز سفارتخانه های آمریکا در آتش خشم مسلمانان می سوزد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانیه اجلاس غیر متعهد‌ها در تهران که احترام به ادیان رامورد توجه قرار داده بود گفت: دو سوم کشورهای جهان احترام به ادیان را در بیانیه پایانی خود مورد توجه و تاکید قرار دادند، این نشان می دهد که هوشیاری جهانی نسبت به نقشه صهیونیست ها وجود دارد. آمریکا و غرب اگر بخواهند این هوشیاری را نادیده بگیرند ضرر خواهند کرد .

وی افزود : موجی که در جهان برخاسته هر روز گسترش می یابد و تا مجازات عاملان و افشای چهره های پشت پرده آن نیز همچنان ادامه خواهد داشت.
 
حبیبی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به آمریکا برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: رئیس جمهوری به عنوان رئیس اجلاس کشورهای غیر متعهد باید موضوع رهبری صالح و غیر صالح را در مدیریت جهان مطرح کند و جهان را نسبت به پیروی از سیاست های تجاوز کارانه و ظالمانه آمریکا انذار دهد .
 
وی ادامه داد: رئیس جمهوری باید اعلام کند مقابله با اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) مخالفت با فطرت بشری است. امروز جهان متوجه  آموزه های دین، به ویژه آموزه های آخرین پیامبر الهی یعنی محمد بن عبدالها (ص) است و قرآن کتاب هدایت بشر است. غرب در مقابله با اسلام به بن بست رسیده است و راه استهزاء و هجو را در پیش گرفته است، غرب نمی تواند در مقابل همه بشریت و راه انبیاء و اولیای الهی بایستد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: رئیس جمهوری به عنوان رئیس نم، از اعضای سازمان ملل بخواهد در مورد موج عظیم بیداری اسلامی اندیشه کنند و جلوی حرکت شتابان ملت ها در رسیدن به جامعه نمونه اسلامی را نگیرند. رئیس جمهور باید مصوبات اجلاس تهران را در سازمان ملل پیگیری کند و ممنوعیت اهانت به مقدسات الهی در مجمع اخیر سازمان ملل به عنوان یک قانون به تصویب برسد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ملت ما با سربلندی 8 سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشت و خداوند به مقاومت و پایداری ملت برکت داد و معادلات جغرافیای سیاسی در منطقه و جهان را دگرگون کرد. امروز از دشمنان ایران در بغداد خبری نیست، امروز منافقین که دست در دست صدام دادند تا ملت ایران را نابود کنند ذلت بارترین ایام خود را می گذرانند. 

وی ادامه داد: دفاع مقدس به ملت ما و جوانان ما درس قناعت، مقاومت، فداکاری، ایثار و خود باوری داد و با این سرمایه عظیم جهش های بزرگی درکشور صورت گرفته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیشرفت های نظامی ایران بیان داشت: امروز قدرت دفاعی کشور به حدی است که حتی جلو اندیشه تجاوز دشمن به ایران را گرفته است. نسل کنونی می تواند با مقایسه توان نظامی کشور در حال حاضر با روزهای نخستین دفاع مقدس پی به قدرت لایزال انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ببرد. امروز آمریکا و غرب ضعیف تر از هر روز و ایران اسلامی قوی تر از همیشه است .

وی در مورد مسائل اقتصادی کشور بیان داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین و اساسی ترین چالش های کشور چه در حوزه داخلی و چه در روابط خارجی، موضوعات اقتصادی است، ملت ایران در گذشته و در دوران دفاع مقدس توانایی خود را برای مدیریت بهینه منابع و صرفه جوی نشان داده است.

حبیبی در پایان اظهار داشت: از مجلس و دولت هم می خواهیم که برنامه های جامع تر و همه جانبه نگر با هماهنگی کامل در این موضوع تدوین و به اجرا در آورند و در این مسیر از دیدگاه ها و همکاری کارشناسان مختلف و صاحبان تجربیات موفق بیشتر استفاده نمایند. اعتنا بیشتر دولت به مردم در حل مشکلات اقتصادی یک ضرورت قطعی است، در این صورت مسائل ناشی از تحریم اقتصادی و موضوعاتی نظیر نوسانات و تلاطم نرخ ارز به کمک بخش مردمی اقتصاد قابل حل خواهد بود.    

انتهاي پيام/

برچسب ها: موتلفه ، حبیبی ، صهیونیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار