مشهد/ معاون فنی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) منجر به کشف استعدادهای جدید می‌شود

معاون فنی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) منجر به کشف استعدادهای جدید می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، هادی رضایی در جلسه اختتامیه این جشنواره در مشهد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در این جشنواره که با حضور 400 ورزشکار از 27 استان در مشهد برگزار شد به دنبال دستیابی به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بودیم.

وی هدف کوتاه مدت جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) را اعزام ورزشکاران جانباز و معلول به مسابقات قهرمانی جوانان زیر 19 سال و نوجوانان زیر 17 سال به مسابقات آسیایی مالزی در آبان ماه سال 92 ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف میان مدت برگزاری این جشنواره اعزام ورزشکاران منتخب به مسابقات پاراآسیایی 2014 در کره جنوبی است، یادآور شد: انتخاب این ورزشکاران تا 4 پارالمپیک آینده به تیم های ملی جانبازان و معلولان کمک می کند.

سرپرست هیأت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی تعداد افراد شرکت کننده در این جشنواره از استان را 73 نفر اعلام و اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده سهم ورزشکاران جانباز و معلول از خراسان رضوی در تیم های ملی افزایش خواهد یافت.

رضایی با بیان این که جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) در 9 رشته ورزشی برای آقایان و 6 رشته ورزشی برای بانوان از 24 تا 27 شهریور در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران جانباز و معلول در این جشنواره در رشته های ورزشی دو و میدانی، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تنیس خاکی، تنیس روی میز، تیر و کمان، وزنه برداری، شنا و بدمینتون مورد ارزیابی قرار گرفتند.

معاون فنی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان کشور با تاکید بر اینکه در این فدراسیون با کمبود بودجه مواجه هستیم، خاطر نشان کرد: کمبود اماکن ورزشی برای معلولان از دیگر مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول در کشور است.

گفتنی است که استعدادیابی جوانان و نوجوانان از اهداف اصلی جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) در مشهد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.