مشهد/

مسابقات جودو انتخابی نونهالان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد

مسابقات انتخابی نونهالان استان خراسان رضوی به منظور اعزام به رقابت های جودو منطقه دو کشور روز گذشته 27 شهریور ماه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اين مسابقات با حضور 104 جودوكار در دو گروه سنی از باشگاه های آینده داران پارس، قدس، قهرمانان ولی عصر(عج)، پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر، جوانان اسلامی و پایگاه قهرمانی شهید چمران از مشهد و تيم هايی از شهرستان هاي جغتاي، تربت جام و چناران در محل سالن جودو مجموعه ورزشي مرحوم جعفريان گلشهر مشهد برگزار شد.

در پایان رقابت های مذکور در گروه سنی دی ماه سال های 79 تا 82 حسن یوسفی قره چماق در وزن 27 کیلوگرم از تیم جودو پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر و محمد اسماعیل پور از شهرستان چناران در وزن 30 کیلوگرم اول شدند.

در همین گروه سنی حسین رضاپور در وزن 34 کیلوگرم و مهدی محمدی عارف در وزن 38 کیلوگرم هر دو از تیم پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر مقام اول را کسب کردند.

در وزن 42 کیلوگرم علی زحمتکش از باشگاه آینده داران پارس، محمدرضا روحی ناوخی در وزن 46 کیلوگرم از تیم پایگاه قهرمانی شهید چمران و امیرحسین ابراهیمی از تیم پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر مقام اول این اوزان را به دست آوردند.

گفتنی است در وزن 55- کیلوگرم این گروه سنی علیرضا عبادی از تیم پایگاه قهرمانی شهید چمران و در وزن 55+ کیلوگرم محمدمهدی راست گر از باشگاه آینده داران پارس مشهد اول شدند.

همچنین در گروه سنی متولدین دی ماه سال های 77 تا 79 علی یوسفی قره چماق در وزن 34 کیلوگرم از تیم پایگاه استعدادیابی شهید بابانظر به مقام اول دست یافت و محمدجواد یوسفی در وزن 38 کیلوگرم، امیرحسین خلیل زاده در وزن 42 کیلوگرم و حسین حسین زاده در وزن 46 کیلوگرم هر سه از شهرستان چناران مقام نخست این اوزان را کسب کردند./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.