جباري زاده:

فردی به اعضای کادر فنی تیم اضافه نمی شود

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان پس از گذشت 8 هفته از رقابت های لیگ برتر موفق به کسب نتایج مطلوب نشده است و بنابر این اخباری مبنی بر ایجاد تغییرات در اعضاي کادر فنی این تیم و مطبوعات منتشر شده بود.

جباری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تیم آلومینیوم اولین سال حضور خود را در رقابت های لیگ برتر تجربه می کند و تجربه زیادی به نسبت سایر تیم های حاضر ندارد از اینرو نیاز به فرصت و زمان کافی دارد تا با شرایط موجود آشنا شود و به طور حتم و هفته های آتی همچون بازی های خوبی که ارائه می دهیم در کسب نتیجه نیز موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: تیم ما بازی با کیفیت و خوبی ارائه می دهد و حتی در مصاف با بعضی از تیم های سابقه دار لیگ برتری عملکردی به مراتب بهتر ارائه داده است اما متاسفانه در امر نتیجه گیری ضعیف عمل می کنیم و موفق به کسب نتیجه دلخواه نمی شویم که در آینده ی نزدیک مشکل گل زنی تیم نیز برطرف می شود

جباری زاده تصریح کرد: میثاقیان از بازیکنان جوان و کم تجربه تیمی قدرتمند ساخته است و یکی از مربیان حرفه ای و باتجربه لیگ ایران محسوب می شود و به عنوان مدیر عامل تیم آلومینیوم معتقد هستم که اتفاق خاصی که منجر به قطع همکاری باشگاه آلومینیوم با میثاقیان شود رخ نداده است بنابر این همچنان از وی حمایت می کنیم و قصد ایجاد تغییرات در کادر فنی را نداریم.

مدیر عامل آلومینیوم هرمزگان خاطر نشان کرد: بازیکنان و اعضای و کادر فنی تیم برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را بکار می گیرند و تمام هدف باشگاه و اعضای تیم بقاء در لیگ برتر ارائه و عملکرد وی مناسب است بنابراین حتی با تکرار نتیجه های گذشته در بازی های آتی با کادر فنی تیم ادامه می دهیم و حتی فردی را نیز به کادر فنی اضافه نخواهیم کرد جباری زاده افزود: اتفاقات فوتبال غیر قابل پیش بینی است و متأسفانه پس از 8 هفته همچنان با بدشانسی محض مواجه هستین و امیدواریم که در هفته های آتی تیممان به حق خود برسد و نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

جباری زاده تصریح کرد: بازیکنان در شرایط روحی روانی خوبی به سر می برند و زیر نظر میثاقیان تمرینات آمادگی خود را جهت رویارویی با تیم نفت آبادان پیگیری می کنند و با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه خلیج فارس هرمزگان برگزار می شود لذا به پیروزی در این دیدار امیدوار هستیم و به طور قطع برنده میدان می شویم.

مدیر عامل آلومینیوم افزود: ناظران AFC از ورزشگاه خلیج فارس به عنوان بهترین ورزشگاه ایران رضایت خود را از امکانات موجود ورزشگاه خلیج فارس اعلام کردند البته ضعف مالی در بخش ساختاری ورزشگاه خلیج فارس وجود داشت که از سوی ناظران AFC اشاره شده است و مسئولان باشگاه و استان نیز در صدد رفع مشکلات موجود بر آمدند.

وی خاطرنشان کرد: اتاق خبرنگاران و روشنایی نورافکن های ورزشگاه خلیج فارس ضعف هایی بوده که مورد توجه ناظران AFC قرار گرفته است از اینرو آنها خواهان رفع نواقص موجود بودند.

جباری زاده ادامه داد: نامه ای مبنی بر حضور تیم فوتبال جوانان آلومینیوم در رقابت های قهرمانان لیگ برتر به کفاشیان ارسال کردیم اما همچنان منتظر پاسخ و رضایت رئیس فدراسیون فوتبال هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون 20 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و در هفته های آتی اقدام به پرداخت درصدی دیگر از مطالبات بازیکنان می کنیم.مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار